lördag 18 december 2010

GOD MORGON LÖRDAG


Heeej och god morgon ni som kikar in!



Nu är det inte många dagar kvar nu och det är mycket kvar att hinna till julafton, endast ynka sex dagar!!:) Här ska det rullas köttbullar och kokas skinka & knäck, granen ska kläs och paketen ska slås in... Ja ni hör, bråda dagar...

I år har jag sänkt kraven enormt på mig själv och det är faktiskt befriande att ha delegerat ut lite av jobbet inför julafton och det känns faktiskt r i k t i g t skönt (kan inte tro att jag säger detta kontrollmänniska som jag är;)!:)



Jag önskar er alla en fridefull lördag, ta hand om varandra de absolut viktigaste!:)



LÖRDAGS KRAM






5 kommentarer:

sortekatt sa...

Ja d e bra å deligere rundt litt på oppgavene!
man kan ikke klare ALT selv ALLTID!hehe
Skal jo nyyytes og**'
ha en fin lørdag du også, klem Mona.

Linruz sa...

God morgon på dig med.
Låter som en bra plan att delegera ut lite sysslor till andra oxå. Julen ska ju vara njutningsfull inte bara en massa stress.
Själv har jag fått dragit ner massor på kraven då denna envisa förkylning tar all kraft ur mig.
Ha en härlig helg
Kram kram
Lina

Grodmamman sa...

Vi har alltid knytkalas på julafton och det är super skönt. Vi brukar bestämma vad vi ska ha och sedan delar vi ut till alla vad just de ska ha med sig.
Har också sänkt kraven i år och känner mig faktiskt inte stressad alls. Inte än i alla fall!;)
Kram

Piffa och Puffa sa...

Kraven inför denna jul har jag helt lagt på hyllan. Just nu lägger vi in golv på övervåningen och målar väggarna. Tur att julen ska firas hos min mamma.
Kramar Anette

Janne sa...

Nygelig bilder;)

Kos dere med pynting av juletreet:)

**Janne