måndag 20 december 2010

DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARENDAN




Tomten, det var inte försent för att önska va? Jag behöver en ny läslampa *blink blink*



Hej Måndag Fyra Dagar Före Julafton!



Snön har dinglat ner från skyn och allt ligger inbäddat i ny fin vit snö:) Gud vad roligt att de små får vita jular, för ett tag trodde jag att det nästan var slut på dom då det var barmark i flera år i rad...


Hur har ni det då bloggisar? Allt fixat och klart? Här är man en liten bit ifrån men snart där!:) Tänk bara fyra dagar kvar sedan är det julafton på riktigt... Idag är det julklappsinslagning på schemat, så jag måste bums ge mig ut och köpa lite nytt papper och fina snören! Paketen blir nog vita med röda och svarta snören i år, det blir nog fin fint!:)



Ha en underbar måndag vänner, vi ses snart igen!



PUSS & KRAM







8 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, en sådan där kan tomten gärna lämna vid min dörr också :) En fin måndag till dig med!

Designing good life - Sarah sa...

Här är inte allt klart men det börjar bli. Gick emot mina principer och klädde granen redan igår. En sådan läslampa hade gärna fått finnas i ett paket till mig också.

More of White sa...

Godmorgon,

Ville först bara tala om att jag verkligen gillar din blogg :)

Kikar in här då & då och du bjuder alltid på fina bilder till dina inlägg, I LIKE!

Jag tror inte att det är försent att önska sig saker av tomten än ;) Själv så har jag säkert hälften kvar att handla.....så än finns det nog hopp.

Ha nu en toppen bra start på Julveckan

Kram
Fia

Lina sa...

Det är väl aldrig för sent för att önska. Vi är ju inte så kräsna heller, om paketen skulle komma i efterskott. :)

Visst är det fint ute, som att leva i en vintersaga. Julklappsinslagning står på kvällens att-göra-lista här, men föst måste kidsen gå till sängs...

Ha en fin måndag.

s sa...

den där lampan är superfin. likaså din blogg.
Hos oss är det saffransbak som gäller och paketen ska läggas under granen.
Ha en härlig dag.

Creative Lounge sa...

Hoppas allt är bra med dig i julstressen!

Många kramar Evelina cL

Cattis sa...

vi har verkligen samma smak när det gäller lampor. Jag bara drömmer om en BL9........

Ica sa...

Å jag fick en BL 3 av tomten :-)