söndag 26 december 2010

ANNANDAG JUL & LITE FRÅN VÅR JULAFTON





GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!





Hur mår ni fina vänner? Hade ni varit snälla så tomten kom med många fina paket?:) Jag hade faktiskt varit liiite snäll jag med, för tomten kom med så fiiina paket ser ni!:)


Idag har lugnet spridit sig i det vita huset, barnen leker förnöjt med nya saker (oj oj oj vad vad några små djur snattrar hela tiden kan jag lova...:/), de är såå lyckliga för sina nya fina saker och tusen tack alla *harkel*tomten men jag ju för allt;)


Julmaten toppades i går av traditionsenlig kalkon och jag tror bestämt att jag nog inte behöver någon mer mat på några dagar nu... eller jo det kanske fram till nyåret iallafall!!!;)


Dagen innan julafton överanskade hjärtat mig med vita snitt amaryllisar, som nu har slagit ut i en praktfull bukett...


På trappen hade vi våra marchallhållare från Röshults och vid garageuppfarten eldade vi i den stora eldkorgen från samma ställe!





Nu ska vi faktiskt ta en liten promenad för att smälta lunchen. Vi ses senare!:)




KRAMEN








5 kommentarer:

Hem sa...

Krispigt och vackert! God fortsättning allesammans!

Kram Annaleena

Anonym sa...

Alla nöjda glada , ja det är det som vi siktat mot när vi tände första ljuset och nu får vi pusta ut och bara njuta . Har lärt mig att hur mätt man än är så kommer det alltid en ny aptit . Och någon klok människa sa att det är inte mellan jul och nyår vi lägger på oss utan mellan nyår och jul!
Vackra fina amaryllisar och annat fint kom han med den snälle tomten.
Mer kanske dyker upp senare då man gärna frossar i andras klappar ...tomten i Älvsjö hade tyvärr slarvat bort önskelistan!

Fortsatt fin Annandag!

Kram Carina

Signe 1 sa...

God fortsättning vännen♥!! Ha det gott, kraam Sofia

Jenny sa...

Tittar in och önskar en god fortsättning och en skön avslutning på detta år! kram kram

Vardagslyx sa...

Vilka underbara bilder!
God fortsättning på julhelgen!

Kram Pernilla