fredag 12 november 2010

TJINGELING FREDAG


Lovely vita orkidéer i vårat sovrum!




Hej fredags pinglor!





Bättre läge peppar peppar, men hjärtat mitt har nog tyvärr fått samma bacilusker som jag... Usch höstens trista och alltid samma visa! Sessorna verkar ha haft sitt och vi hoppas på att få vara friska över julen!


Det finns iallafall en massa roligheter att se fram emot, jag har kalendern fullbokad med roligheter och ni snart öppnar goa Madde en ny fin fin webshop och vem vet det kanske kommer något skoj tillsammans med "the grand opening";) Håll utkik vänner!!!




Nu lite lunch i den kurrande magen (attans vad dåligt man äter när man är krasslig!) och Nelly Furtado's nya på radion håller mig sällskap!






Ha en underbar fredag kära bloggisar!




KRAM








11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar tills hennes webshop öppnar, vet du när det blir??

Kramiz/Greta

Designing good life - Sarah sa...

Ha en bra helg och krya på er!

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Ska bli spännande o se vad hon har att erbjuda...

Hoppas ni får en mysig fredag trots sjukdomar!

Puss!

Creative Lounge sa...

Happy Fridag goding! :)

Ha en magisk helg trots baciller!

Många kramar E, CL

MITT VITA HUS sa...

Greta: jag tror till nästa fredag:)

tjejer: fin fredag till er med, kraaam

Nettan sa...

Vilken fin orkidée. Mina har tyvärr frusit lite väl i uterummet....så det blir till att köpa nytt!
Ha en bra helg! :-)

Tulipa sa...

Heej!

De där vintersjukorna är INTE roliga... Hoppas ni alla snart mår toppen igen!

Vita orkidèer ser jag mig aldrig mätt på, bland det finaste som finns!

Mysig helg!

Kram Mariette

♥ Fyra årstider sa...

Så mycket fint här..bara njuter!!
Kram Lotta

Bella sa...

Fy, för sjukdomar, hoppas hela familjen snart är på benen igen och att ni får fira en jul utan basilusker!

Spännande med ny webshop det ska kollas in :)

Önskar dig en riktigt trevlig helg

Kramar Bella

Frida sa...

Här är det också baciller inge kul. Önskar att orkidéer kunde på hemma hos oss men dom bara dör:( vad har du för knep?

Junitjej sa...

Deyt är så fint med orkidéer!