fredag 26 november 2010

T.G.I.F





Jepp, idag är det Fredag!



Här inne städas det för fullt inför den kommande tvåårsbesiktningen som ska ske dagen till ära. Helt sjukt vad fort tiden går, två år har vi bott här (28 November) och snart har jag bloggat här på Mitt vita hus i tre år! Vi trivs supermycket med vårat hus, men visst är det saker kvar att göra och man är nog faktiskt inte riktigt inbodd än, jag upptäckte det faktiskt när jag möblerade om gardinerna här på övervåningen för några dagar sedan, att saker har nog inte än hittat riktigt sin plats! Visst vissa saker har ju givna platser, det går inte att ändra på så dom får stå kvar, men lite småsaker kan ju justeras och fortfarande är vi inte ett dugg klara med alla rum, men det ska få växa fram...


Vi får se hur det går idag, har på känn att det kommer bli lite omtapetsering och målning som kommer komma upp, hrmmm byggdamm till jul, nä fy hoppas det kan fixa till efter helgdagarna i så fall!!!




Ha en underbar fredagvänner, själv ska jag på glittrig Julfest frammåt kvällen men mina fina kollegor och det ska bli sååå kul!:)


KRAM TILL ER!








5 kommentarer:

Anonym sa...

Får passa på att gratulera till 2 år i det vita huset. Kanske ska du också slå till på en datumtavla med inflyttnings datum till huset!

Se till att dra på en rejäl skoter overall nu över den glittriga stassen till kvällens fest..slit sen av den som den värsta supervomen som du är!

Soliga hälsningar från Älvsjö

Creative Lounge sa...

Hej Underbara Mia! Ha en MAGISK helg med massor av adventsmys! :)
Kramar från Evelina (snö kaos här i umé)

17 Cherry Tree Lane sa...

Vilken fin blogg du har här! Jag hittade hit via en annan blogg. Nu ska jag kika runt lite här - spännande :). Önskar dig en trevlig helg!
Kram C

Hemma hos Katta sa...

Vad roligt med glittrig julfest! Hoppas du får en grymt lyckad kväll!!

Kraam kraam

Vardagslyx sa...

Härligt med fest! Hoppas du får en underbar kväll!

kram pernilla