torsdag 11 november 2010

NYTT FRÅN BOHEMIAN LUXURY





Jag diggar mina nya hängande örhängen från Bohemian Luxury.





Heeeej Bloggisar!




Jodå fortfarande feber och nedbäddad under duntäckte, men lite panodil i kroppen känner jag mig något bättre idag:) Älskade kameran ligger och vilar idag så vi kör med en bild som togs förr förra veckan, men det gör ju kanske inget!






Förr förra veckan invigde jag nämligen mina hängande örhängen från Bohemian Luxury på After Worken, riktigt snygg med utsläppt hår och svart outfit toppat med en EE sjal... Jag diggar mina nya örhängen massor:) Till vardags använder jag ju nästan avkortat små pärlor eller dylikt så det är kul att ha något mer att variera sig med!


Har ni kikat på Creative tjejernas (Evelina & Anna) egna märke Bohemian Luxury förresten, så himla roligt med tjejer som vågar och satsar på eget, u go girls!!! I kollektionen finns en massa coola accesoarer som lyfter vilken outfit som helst:)








Nu kurera kurera med en kopp te, vi ses!






KRAM












10 kommentarer:

Anonym sa...

Fina örhängen! Ser lite extra ut.

Du... vilket mått är det på Fjärlisbilderna?
Vad har du för tavelramar till dom, tro?

Gulligt om du har möjlighet att svara...

/Johanna

Linruz sa...

Kry krya....örhängena var jättefina
Kram kram
Lina

Josefin -Happy Days- sa...

Så fina! Jag har inte hål i mina öron men jag vart tipsad av en expedit i en smyckesaffär inför mitt bröllop att jag kunde ha clips. Det var bara att byta ut hänget mot en clips så kunde jag helt plötsligt ha massor örhängen. Himla kul, trodde det där med clips tillhörde 80-talet! ;-)

Önskar en fin dag!

Pethra ~ du är din egen lyckas smed ~ sa...

Jätte snygga, dock inget som passar på mig men de såg fina ut på dig.

Får passa på att önska dig en härlig torsdag!

Kram

Anonym sa...

Hej!Försökte hitta din mailadress, skriver inlägg ist! Jag har beställt fjärilsboxen från Helena Skarp, betalade in för 5 dgr sedan, har mailat henne 2 ggr efter det. Hon har ej svarat. Finns det något tele nr till hennes affär? Jag hittar ej på hennes hemsida, eller Eniro/Hitta.
Hur snabbt fick du fjärilarna från henne? Blir lite orolig bara!
Kram/Greta

chatarina sa...

Hej! Jättefina!! Det är så tråkigt att jag inte kan använda örhängen..för det är ju så fint.
kram

Vardagslyx sa...

Åh, vad snygga!!!

Krya på dig!

Kram pernilla

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Riktigt snygga örhängen! Mi lajk!

Hoppas du kryar på dig snabbt!

Puss!

Creative Lounge sa...

Snygging där! ;) 1000krya på dig kramar från Evelina & AnnaWii BL

MITT VITA HUS sa...

Johanna: Det är måttet 21x30, ramar fins på både Ikea och Gallerix, jag har köpt mina ramar på Gallerix till, du ser dom i mitt vardagsrum med bugsen i:)

Greta: Ojsan, nej mig svarade hon direkt, har du kollat mailadressen så den är rätt, du vet cyberrymden är lite knasig ibland och skickar saker fel. Hon har ett mobilnr där du kan nå henne och även uthuset i stan har ett nr tror jag! Kolla runt i bloggen så hittar du det säkert men jag tror inte du har något att oroa dig för de kommer nog på posten alldeles straxt:)


Alla: tusen tack sötisar ♥