lördag 6 november 2010

NY BUGSBOX FRÅN HAGEDORNHAGEN



Nya bugsboxen hos Hagedornhagen





Hej hej finaste bloggisar!









Man kan ju minnas att ända sedan man varit barn har småkryp och vackra fjärilar fascinerat en och visst gör det det fortfarande. Jag älskar fjärilar i alla dess former och nej jag är i n t e e n s a m om det jag vet... Just nu tycks hela bloggvärlden, och andra ickebloggande inredningsintresserade för den delen, ha dessa små spännande djur på näthinnan och hem klickar vi vackra artprints från Hagedornhagen allihopa. Jag blev så himla förtjust i den nya bugsboxen med fjärilar, i det mindre formatet och klickade givetvis hem en lite box till mig bums.Färgerna i den nya boxen är precis helt i min smak och passar väl för nya hall-projektet:)



Kolla även in nya spelen från Hagedornhagen, sååå underbara. Funderar starkt på memoryt till min älskade Emma som haft tema fjärilar hela hösten i skolan:)


Ni som undrar så hittad jag hittade min nya bugsbox hos fina Helena Skarp vars blogg och butik är en riktig fröjd för ögat:)







Ha nu en lovely Lördagskväll vänner!



KRAM







9 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, de nya fjärilarna är jättefina tycker även jag. Jag gillar de med orange i mycket. Undrar om de kommer i stora print också? Den lilla boxen känns som en given favorit i julklappstider till fjärilsdiggare. Ha en fin lördag!

MITT VITA HUS sa...

Jag gillade med det oranga och bruna i trycken, jag har nämligen snöat i på beiga och vita toner till vårat TV-rum och kan tänka mig en stor dit, så men vi får se man kan ju alltid önska;) Den vita i boxen har jag redan då den finns i stort tryck:) Ha en fin fortsatt helg vännen:) Kraam

Mrs. b sa...

Visst är dom fina! Jag har inte sett dessa innan, men jag har en grön en i lite större format. Lilla 3-åringen blev lite besviken när hon insåg att fjärilstavlan inte skulle hänga i hennes rum... Dessa små kanske skulle vara nåt, då skulle hon kunna få en egen tavla :-)

chatarina sa...

Hej! Jag har också köpt dessa fina tryck!! Jag bor i Gävle och har nära till den fina butiken:)
Kram och ha en härlig kväll

Lilla Kullan ♥ sa...

Härliga färger.;-) Kram Stina

Anonym sa...

Hej!
Jag har också beställd dessa kort från H. Riktigt fina tycker jag. Jag har två frågor till dig som jag hoppas du har möjlighet att svara på. Vilken färjkoden på du på dina vita väggar? och den svarta soffan i ditt vardagsrum vilken kombination/storlek har du? Här kommer en tredje också - syns det mycket på det mörka tyget? Har tre små barn:)) Ha en bra lördagskväll.
Mvh MG

Anonym sa...

Hejsan! Superfina tavlor, ska beställa en på en gång :) Har kikat lite på din blogg och måste säga att du tar väldigt fina bilder! Är på jakt er en ny kamera och undrar vilken du använder då den verkar bra..

Mvh Annsofi

Anonym sa...

Vill du utöka småkryps temat med mugg och skål kan du surfa in på Konsthantverkarna.nu Juttamik krukmakeriet

God fortsättning på helgen önskar Carina i Älvsjö

Ingen vanlig dag sa...

Jättefina! Passar nog super i ditt fina hem.

/Krisitna