onsdag 17 november 2010

MER VINTRIG INSPIRATION




Lärkträd igen...





Hej Onsdag!




Jag är på väg till jobbet som idag ska starta med en brandutbildning på brandmännens övningsfält!:) Känns riktigt skönt att få lämna sjukstugan ett tag faktiskt, jag är ganska mätt på att vara hemma!;) Bjuder er på lite mer bilder från vinterinspirationsmappen innan jag åker, ni kanske redan sett dom men jag är lite betuttad i denna ton för tillfället, so here we go!!!:) Denna gång bilder från min och mångas favorit Tine K. Jag vill ha typ allt som hon gör, såå fina saker och jag är så nöjd med de ting jag har i mitt hem redan!


Hrrrmmm kottar i glasvas, snyggt. Ska nog klicka hem en sån där glasvas tror jag minsann! Fin även till alla julens snittblommor:)

Gillar de där vita enkla granarna mycket!





Vi ses snart igen!






KRAM








11 kommentarer:

Josefin -Happy Days- sa...

Jag håller med, vackra o inspirerande bilder! Man vill bara börja julpiffa på en gång! :-)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

mmm kan bara hålla med.
Vill ha allt:)

Kram

HOUSE OF SVEA sa...

Jag har spanat på de där granarna... finns ju i svart också hmm... Ja Tine K prylar kan man inte få för mycket utav, så snygga bilder. Hoppas du får det trevligt hos brandmännen =)

Kram Anna

EvaB sa...

Dekorativt med lärkträdet. Vi har ett stort som ska ner, får kanske se till att använda delar av det på något sätt...

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm mycket fint...Granarna köpte jag för 2 veckor sedan, hade turen att springa på dom. Dom är lika fina i verklighet som på bild. Köpte Hemnes spegel på Ikea till lilla toaletten och det blev bra. Det är högt i tak och den är ju ganska stor men den gjorde sig fint där. Hoppas att allt är bra.
Stor kram Anne

Matilda Bakar | Fotograferar sa...

Vilka härliga och inspirerande bilder du delar med dig av. Tack!
Du har någonting att hämta hos mig:
http://matilda.arningsmark2.se/?p=2596
Kram

huset i husvik sa...

NYYDELIGE BILDER:-)

Inka-Inari... sa...

Vackra bilder och blog!! Ha en trevlig helg! :)

Anna-Panna sa...

Saknar nytt inlägg <3

Är beroende av din blogg!!

Hoppas allt är bra!
Ha en fin helg

KRAM
A

Anonym sa...

Oj vad jag saknar dina inlägg... är här och kikar flera ggr om dagen...

MVH Milla

purple area sa...

Älskar Tine Ks bilder, så snyggt!!