tisdag 16 november 2010

ZINK FRÅN WALTHER & CO





Snyggt från Walther & CO i år!










Heeej fina bloggisar!





Ni är bäst tjejer!:) Tusen tack för att ni delade med er av en massa tips till adventskalenderiet!:) Jag tror jag kommer köra adventspaket och de tips där pyssel ingick i paketet ska jag verkligen ta vara på, då jag har två små pysselsessor här!:)



Resterande dagar får bli en god chokladbit och ni har så rätt med det där med stressen när man ska iväg och det ska öppnas paket och grejs på morgonen, så rätt så rätt!!! Jag minns förra året phu, det var en del kämpiga mornar, paket skulle öppnas, en liten bit frukost skulle i magen, vinterkläder skulle bylsas på, jag tror ni förstår läget!





Zinkhus, ja vi älskar dom ju allihopa (eller!?!)


För mig är dom julstämning på hög nivå, även om jag har dom framme året om utspridda lite här och var i huset! I år har jag ännu inte köpt något och om den ska bli något ska det bli ett sådant gigantiskt att ha ute på trappen!:) De är urläckra tycker jag, dock ganska dyra!





Även om jag inte köpt något från Walther & CO i år så är pressbilderna ljuvliga i sin ton tycker jag och jag har lagt hela bunten i min vinter inspirationsmapp på datorn!:)





Lärkträd, ja ursnyggt med dessa svala toner blandat med guldiga inslag! Här kom en kavalkad av härligt inspirerande vintriga bilder! Jag gillar dessa naturtoner med zink och brunt och guldiga inslag, även om guld inte kommer ingå i mitt hem! Hos mig blir det vitt, svart, lite zink, och kanske en gnutta rött som det ser ut just nu! Vad har ni för planer på julfärgerna?!?





KRAM


11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vilket fint zinkhus du har, det har jag aldrig sett, undrar om den modellen går få tag i än? Vart köpte du ditt?

Mvh Sara

Enkla Ting sa...

Så vackra och inspirerande bilöder du bjuder på, så vackra.....

Enkla Ting sa...

Så vackra och inspirerande bilder du bjuder på idag..... Jag blir jätte sugen på att börja med julen nu......
Kram Kajsa....

Anonym sa...

Så trevlig blogg du har... är verkligen glad för att du valde att blogga vidare!

Mys på!
Johanna

Hemma hos Katta sa...

Zinkhusen är urfina och jag kan tänka mig att det blir ett mysigt sken kvällstid!

I år går julen i vitt och silver hemma hos mig, otippat va? ;)

Krya på er!!

Kraam /Katta

Hemmabloggaren sa...

Jaaa, fiiint! Krya på er.

Madde sa...

Zinkhus är jättefina så funderar på att köpa ett nu i vinter:)

Karin sa...

Så fint litet zinkhus. Har inget själv men de är riktigt fina.

Frida sa...

Vilka fina Zinkhus, har också funderat På ett hus, kanske önska sig i juklapp!!?
Krya på er

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Krya på er!

Är verkligen stormförälskad i dessa hus.

KRAM

heminredning som väcker habegär.. sa...

Hej!

Vi har fått in nya zinkhus hos oss!
Går bra att beställa och vi skickar :)

Ha en bra dag!
Kram
Huset på Gården
husetpagarden.blogspot.com