söndag 14 november 2010

LITE AV VARJE



Ny sjal från Charmant modell Vintage och Creative Lounge och ett par snygelisnygg snygga örhängen från Bohemian Luxury.



Hej Måndag!





Japp ny vecka nya möjligheter, eller hur:)


Dessvärre lite mindre möjligheter för min del, det blir inget jobb idag heller trots att jag är frisk, nu är det liten sessa som inte mår sitt allra bästa och honey min är också utslagen av basiluskerna... så hemma it is!


Ha en fin dag trots gråmulet väder och regn!




KRAM







17 kommentarer:

Sandra sa...

Fin bild på dig! Älskar krukan som julroserna står i! Hoppas ni blir pigga snart igen! Kram

Anna sa...

Så snygg du är!
Ha en fin vecka! KRAM !!!

Johanna sa...

Åååh vackra du !!
:)
Ha en underbar vecka...
KRAM

HOUSE OF SVEA sa...

Fina du =) jag känner igen det där, tror inte jag heller har fastnat på någon bild det senaste året... söta små vaser, måste kika in i butiken.

Kraaam på dig!

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, man var ju tvungen att knipa några julrosor till det fina priset. Och fler erbjudanden lär det väl komma när det är dags för nästa öppning. Mumma för blomsterälskare här i staden :)

Anonym sa...

Åh vad fin du är, kan du inte visa mer bilder på dig:)

Kram Emilia

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Fina du! Du och din stora dotter är jättelika...

PUss!

Anonym sa...

Den är så himla fin den där krukan i hamrat silver! Nu måste jag kika in till Enkla ting och kolla på de där små lila vaserna, perfekta jag som tänkte lila, vit och silvrig jul:)

Ha en fortsatt fin dag trots baciller!

Kram kram Susanne i Grannstaden

Malin sa...

Åh, julrosor. Det är ju det finaste. Ska också hålla utkik.

Kul att du bjussar på dig själv, med eller utan Soft Glaze. ;-)

Anonym sa...

Åååå var kommer den silvriga fina krukan ifrån?
Snygg som attan...

/Johanna

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Du vackra Tös!

MITT VITA HUS sa...

Johanna: kolla in hos flitiga Fredrika:) min är den i storlex XL! Jag tror Fredrika fått ny leverans i dagarna:)

Alla ni andra Goa, tack för fina ord:)

KRAM

Anonym sa...

Mycket snyggt med på bilderna!
Mina falkögon spanade in de lila vaserna och visst var det hos enkla ting de fanns.
Klickade nyligen hem små orientaliska hänglyktor därifrån och blev mycket nöjd!

Kul att också få se mamman framför kameran .

Kram från Carina i Älvsjö

Lit de Parade sa...

Härlig sjal :-)

M @ Lit de Parade.se

Anonym sa...

Vad jag gillar brunetter // Marcus

Bofinken 5 sa...

Hej söta!
En liten länk är alltid välkommen:), tack!
Vilka fina bilder! Påminner mig om att vi MÅSTE köpa en ordentlig kamera....phu det där ständiga ha begäret..hihihii
Kram!

Creative Lounge sa...

Tack för dina varma ord och fina bilder! :)

Girl you´r amazing!! :) Sjalarna klär dig perfekt!

Ja, Tråkigt med alla som döljer sig bakom en dator och tror dom kan bete sig hur som helst! Så trist med det så kallade "internethatet" som många tyvärr drabbas av. TAGISKT! :/

Till något roligare! Ett rosa paket är på väg till fröken! ;)

Massor med kramar!
/Evelina