fredag 5 november 2010

FREDAGSFINT HOS OSS & NYA JULKULOR






Hej sköna fredag!





Jag städat och donat här hemma nu på morgonen, det är så skönt att ha fint hemma när fredagen kommer, det är vi väl många som tycker:) Strax kommer det snart en liten tjejkomips till Alice och leker och jag ska ta och göra något smarrigt till fikat!

Här hemma just nu, obligatoriska fredagsblommor ett fång gammelrosa rosor på vardagsrumsbordet! Tror jag har snöat in på rosor för tillfället hi hi, jag tror jag köpt det varenda fredag här på sistonde:) Den randiga skålen köptes i Danmark i sommras och är såklart en Tine K skål:)



Vill bara visa mina fina nya julkulor som kom i går på posten. Svart och vit randiga med röd snodd från DAY Home och helt enkelt bara såå fina:) Kommer bli ursnygga i granen till jul!





UPDATE: Jag har fått många frågor om Day kulorna och vart jag köpt dom... Julkulorna är hemklickade från Tin Tin Style, men tyvärr slut för. Även Boudoire hade dom men där är dom med slut tyvärr.








Ha en underbar fredag vänner, vi ses sen!




KRAM







13 kommentarer:

Madame Vit sa...

Jag tapparhakan nu!! Nihardet sååå otroligt fint. Drömhem numbero ono!!
Själv ska jag handla, skicka paket och sen dundra på med grym musik och städa för helgen =)
Hoppas du får en fin dag!!


Kram Fia

Lilla Kullan ♥ sa...

Underbart fin färg på rosorna.:-) Stina

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

ohh vad fint!!!Ursnygga kulor!

Största kramen och trevlig helg på er
Madde

Anonym sa...

Hej!

Var fick du tag på de underbara kulorna? Slut hos leverantören sa den butik jag kollade med!
Underbara bilder som vanligt :)

MVH Eva

HOUSE of ADELA sa...

Underbara bilder och vilka ljuvliga rosor!

Kram
Adela

Anonym sa...

Jättefina julkulor!

Sofia

Anonym sa...

Jag är också på jakt efter sådana fina julkulor... läckert med svart/vitt...
Vore gulligt om du meddelade var du hittade dina!

Ha en skön helg!
Alltid lika trevlig att kika in här!

/Maja

Caroline sa...

Blommor är ett måste varje fredag! Det gör så mycket för hemmet och mysfaktorn förstärks :) Trevlig helg!

Helt Enkelt sa...

kulorna är såååååå fina!! blev genast sugen på att utöka sortimentet! vi är aldrig hemma över julen så vi brukar inte ha någon gran. men det finns säkert andra användningsområden ;)

ha en fin helg!

kram.

Anonym sa...

Vilka fina kulor. har kollat som en tog efter snygga kulor. tack för inspirationen. Trevlig fredag! Tilda:)

Frida- trendenser.se sa...

Vilka fantastiska bilder du bjuder på och julgranskulorna är ju så läckra.

Creative Lounge sa...

Du är så duktig på att fota finaste!

Trevlig Söndag! :)

Kramar Evelina

zalina - olivias mamma sa...

VAR har du köpt den fina lamapan ovanför bordet? I like!

K
R
A
M