tisdag 23 november 2010

DET VINER RUNT KNUTEN & DÖRRDEKORATION



Hej i snöstormen!:)



Lite mysigt att vara inne sådana här kvällar när man riktigt hör hur det viner om knuten men det var inte på något sätt roligt att ta sig hem idag från jobbet kan jag säga! En väg som annars tar 15 minuter tog 45! minuter, not funny at all!!!


Vad har ni för er då denna kväll, ska ni som jag krypa ner i soffhörnet invirad i filten straxt eller?:)


Vår ytterdörr förra vintern i adventstider! En enkel krans med vitt brett band fick det bli då! Vad ska man hitta på detta år då månne, någon som har några tips??:) Jag gillar enkelheten, men det vet ni ju;)



Ha en fin tisdagskväll vänner!


KRAM





10 kommentarer:

Grodmamman sa...

Önskar att jag kunde krypa ned i soffan och mysa, men jag ska på möte på jobbet!:( Men efter det!:)
Kram

ingen vanlig dag sa...

Jättefint och enkelt var din dekoration. Tips kan vara en krans av fårskinn, det har jag och och är jättenöjd med den. Jag har köpt stuvbitar för att göra min så behöver man inte klippa sönder ett skinn, hemska tanke :).

/Kristina

Josefin - Krydda Livet sa...

Vilken otroligt fin krans!! Visst är det mysigt att det nu snart är advent. Jag längtar massor. Helst av allt hade jag gärna haft vårt nya hus nu, men jag får vänta till nästa jul istället. Då ska det pyntas och göras mysigt :)

Det stormar verkligen ute. Tur man får va inne med en kopp glögg och tända ljus.

Kram kram

huset i husvik sa...

Dette var jo fantastisk. Helt etter min smak. Kan jeg spørre hvilken leverandør døra kommer fra?
H

MITT VITA HUS sa...

H: Dörren kommer från BOR-dörren:) Tusen tack ♥


Alla KRAM på er ♥

Tulipa sa...

Väldigt flott och enkelt tjusig krans!

Sitter som en smäck på den dörren också!

Snöiga hälsningar Mariette

Karin sa...

Riktigt snyggt - både dörr och krans!

Fia-Lutta sa...

Åh vad inspirerad jag blev att också få upp en dörrkrans. Men jag har funderat på hur man bäst fäster något i sin sprillans nya dörr. Hur har du gjort?

HomeRiver sa...

Lika fast med rött band?

Frida- trendenser.se sa...

Vilken fin dörr och tillsammans med den kransen så blir det både enkelt och trivsamt!!
//Frida