lördag 20 november 2010

ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN LÖRDAG!!!





Pustar ut, jippie helg!



Känns ljuvligt och alla är friska. Det blev full rulle i slutet av veckan och orken fanns inte riktigt att sätta på datorn och dessutom var det kolbeck ute när jag äntligen kom hem från jobbet så fota blev det aldrig på tal om! Ni är för söta när ni skriver att ni saknar mig - love u bloggisar ♥


Nu ska här fixas lite härligt mumsig lördagsmiddag och mysas i soffan efter en hel dag med inköp på det stora varuhuset (note: åk aldrig mer dit en lördag, fruktansvärt jobbigt!!!)


Lite skön musik (yes igen, men den är bara så bra...) under middaxfixet, kanske även blir en liten tryckare medans maten puttrar på spisen;)




Vi ses i morgon med skojiga saker här på bloggen!


Mys på er bloggisar!!



KRAM






7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Skönt att ni är friska igen!:)
Riktigt bra låt!
Kram

Julias vita drömmar sa...

Hej på dig :)

Hoppas tryckaren blev av ;) Lite helgromantik är väl aldrig fel :)

Håller med dig om Tine K, ljuvliga ting helt enkelt.

Kramar/Julia

Cattis sa...

Har blivit så inspirerad av tidigare inlägg så nu har jag varit i skogen och plockat ett helt fång av lärkträgrenar......nu får vi se vart dom kommer att passa in......

MITT VITA HUS sa...

Grodmaman: Jo tack!:) Men för en timme sen kom Alice och sa att de gjorde ont i örat...hrmmm....... Kram

Julia: Jo men visst blev den det;) Kram

Cattis: Kan du skicka hit lite, tydligen svårt att hitta på min breddgrad:)

KRAM

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Snubblar förbi och önskar din en skön lördagskväll..

Kramar från ett snövitt Kungsbacka och Camilla

Maria sa...

Hej!
Jag brukar kika in ibland och läsa din mysiga blogg! Har du haft ett recept på maränger som du spritsat som en siffra? Jag har bakat dom förut och jag har för mig att det var från dig jag lånade receptet? Är jag helt knasig eller stämmer det?? :D:D

MITT VITA HUS sa...

Maria: tyvärr är det nog inte hos mig du sett dom:) kolla kanske linneas skafferi kanske har recept:) KRAM