onsdag 6 oktober 2010

TÄVLING - VINN EN VÄSKA FRÅN LILLY OF SWEDEN


Min fina väska Marie från Lilly of Sweden, köpt hos bästa CL:)






Tjingeling på kvällskvisten!







I kväll är det dags att kicka i gång en tävling här på bloggen, vad säger ni om det tjejer:) Ta chansen och vinn en valfri väska från underbara Lilly of Sweden som finns hos min favorit Creative Lounge. Du får alltså välja fritt bland alla väskor i sortimentet, det enda du behöver göra är att lämna en liten kommentar här med ditt namn. Vill ta du chansen till vinst i tävlingen med dubbla lotter anmäler du dig till nyhetsbrev eller blir ett Creative Lounge fan på Facebook här.





Lycka till vänner!





Vinnare dras Tisdagen den 12 Oktober och jag håller tummarna superhårt:)





219 kommentarer:

1 – 200 av 219   Nyare›   Senaste»
Anonym sa...

Hej!!

Läser din blogg varje dag, men har aldrig kommenterat,blev jätteglad när du började igen. Du har en jättefin blogg som ger mycket inspiration=)
Vill hemskt gärna vara med i tävlingen om en väska.Anmäler mig även till deras nyhetsbrev. Hoppas på tur, ha dé gott.
Caroline S.

Anonym sa...

VAD KUL MED TÄVLING. JAG ÄR JÄTTEGÄRNA MED. DIN VÄSKA ÄR JU SUPERSNYGG.MVH MARLENE

Anonym sa...

Hej!
Väskor är verkligen min grej, så det är klart att jag vill vara med och tävla.
Förälskade mej direkt i din väska och har varit och spanat på hemsidan redan..
Hur mycket snyggt som helst!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Helen A

Loo sa...

Hejsan.
Jag vill jättegärna vara med i tävlingen om en väska. Väskor är så himla trevligt, rymmer hemligheter och man kan lätt byta efter både kläder och humör.
Håller mina tummar och - vi ses i morgon igen såklart!
Kram från Loo

A House With A View sa...

Åhh, vill jättegärna vara med i utlottningen! Har anmält mig till nyhetsbrev så jag deltar med två lotter!!

Hoppas, hoppas, hoppas - på tur!!

kramiz aka

Sofia sa...

Jag är redan ett fan på FB och hoppas såklart på vinst :). Tack för en fin blogg!

Sandra sa...

Jag är gärna med! Har precis anmält mig till deras nyhetsbrev!

Kram Sandra

Nina sa...

Jag ger mig in i tävlinge. Gillat dem på facebook nu!

Pilla sa...

hallojsan! tar en lott till en superfin väska! ihh svårt att välja vilken om jag skulle ha turen.
Klart jag är fan på facebook

Kram Pilla

Drömlägenheten/Caroline sa...

Klart jag vill vara med1 Tycker nog att det är dags för mig att vinna! ;) ;)

Anmäler mig på fb också!

Kram Caroline

FruSofie sa...

Jag vill jättegärna vara ned, så fina väskor!!

Är ett "Fan" på Facebook och håller tummarna=)

Kram

Tulipa sa...

Vilken fin tävling!!
Vill så klart gärna vara med!!

Anmläer mig till deras nyhetsbrev, facebook är jag inte ens med i(!)

Kraam Mariette

Carina Storm sa...

Jag vill också vara med och tävla!
Är även ett fan på Facebook.

Kram Carina

Pillan sa...

God kväll! Klart jag är med! Passar på att tacka för en toppenblogg.
Mvh/Pernilla

Anonym sa...

Hej Mia!

Jag håller tummarna för en snygg ny väska är precis vad jag behöver! Tack för härlig blogg!

Kram Mia i Nacka

AnnikaS sa...

Det klart att jag vill ta chansen att vinna! Var inne i deras webshop och suktade över de fina väskorna när du köpt din.
kram Annika

Anonym sa...

Alltid lika kul och kika in på din blogg!!! Extra kul när det är tävlingsdags!!! Älskar din väska och tror att just precis en sådan hade passat mig perfekt! Är naturligtvis även ett fan på Facebook!
Kram Li

Bodil sa...

Hej! Jag provar lyckan. Självklart prenumererar jag redan på nyhetsbrev och är ett fan på facebook.

kram
Bodil

P e r l a n sa...

Åh, vill självklart vara med, är redan fan på fb :)
Var på väg att klicka hem just den här väskan häromdagen, men lugnade mig. Tänkte beställa en Ester elenora sjal med samtidigt. Måste bara bestämma mig för vilken! Det finns ju så myxket fint på deras sida! Dessutom står deras "provdocka" på önskelistan med :)
K R à M

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Klart man vill vara med! Jag är redan ett fan o får nyhetsbrevet!

Puss!

Linruz sa...

Klart man måste vaa med på en sån fin fin tävling....
FB fan är jag redan och har även anmält mig till nyhetsbrevet.
Håller tummar och tår.
Kram kram Lina

Grodmamman sa...

Är gärna med och tävlar om en väska. Är redan fan på fb.
Kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Wow vilken bra vinst! Jag vill såklart vara med och tävla :)
Kraaam!

Madde sa...

Åhh!!! suckar min sambo när jag kommer hem med ännu en väska men väskgalen som jag är så vill jag gärna ha en till!

Kram/ Madde från Kalmar

Anonym sa...

Hej och tack för en underbar & inspirerande blogg! Är i stort behov av en ny snygg väska, så den här tävlingen passar mig perfekt.
Är redan ett fan på fb :)

Mvh
Jessica i Solna

Jenny sa...

Hej! Den väskan stod det Jenny på! Håller tummarna. kram kram

September sa...

Vill, vill, vill så himla gärna vara med i utlottningen av en fin väska. Behöver den verkligen. Anmäler mig till nyhetsbrevet men FB finns inte i min dator. ;0)

Kram till dig och tack för mysig blogg!

Anonym sa...

Skulle så hemskt gärna vilja vinna en fiin väska!:) är redan ett fan på fb.

/ Jessica från eskilstuna

Emma P sa...

Skulle mer än gärna bära en av dessa väskor i höst!

anette sa...

Skulle verkligen behöva en ny väska, min nuvarande håller på att falla sönder... Jag har anmält mig till nyhetsbrevet också. Hoppas vi kan ses snart, kram!

hemmahososs... sa...

Jag är gärna med i tävlingen, väskor kan man ju aldrig få för många av, eller hur?!;)Kul att du är tillbaka i bloggsfären;).
//Sanna

Camillasnyahem sa...

Den här tävlingen SKA jag vinna, så är det bara! *tänker glada tankar*

:)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Tävling, va roligt! Jag vill vara med!
Kram Lisa
Förresten va roligt att du är tillbaka, blogga på!

Lotta P sa...

Ååå.. jag vill jättegärna vara med! Behöver verkligen en ny väska :-) Har klickat 'gilla' på fejjan också. Det var det man skulle göra va?

//Lotta - Gränsliden 126

Anonym sa...

Vilken superbra blogg du har! Jag är gärna med och tävlar! Kram Maria i Skellefteå

Anonym sa...

Åh vilken kul tävling! Klart jag vill vinna en sån snygging!
Jag är ett fan på FB!

Håller tummarna nu...

Kram Sophia

Hjemme hos Pilla sa...

Kjempe fin blogg du har:) Er innom deg daglig for litt inspirasjon:) Er selvfølgelig kjempe gjerne med i konkurransen om en fresh veske fra Creative Lounge!

Klem fra Pernille

Anonym sa...

Såklart jag vill vara med och tävla även denna gången i din fina blogg Mia!
Och jag hoppas att du drar mitt namn extra mycket denna gången, så jag blir ett fan på FB oxå. :)

Kram på dig från Anna-Karin A.

Matilda Bakar | Fotograferar sa...

Hallojsan!

En ny väska är alltid lika roligt <3
Självklart hoppas jag på att vinna en i höstrusket.
/Kram

Heléne sa...

Klart man vill vara med och tävla! Är redan ett fan av CL på Facebook!

Erica sa...

Åh, den här tävlingen vill jag vara med i! Jag funderade på just en sån väska, den är ju jättefin! Är också ett fan på facebook redan.

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Är jättegärna med och tävlar om en väska, då jag är i behov av en. :-) Jag är redan fan av CL på facebook.
Kramizzz och ha en fortsatt skön kväll.

Kristine sa...

Hei!
Blir mer enn gjerne med i konkurransen om kulkul veske!!
Takk for fin blogg:)
Kristine

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla i din härliga blogg.

Hälsningar Lisa – Göteborg :)

Karin - AlicesMamma sa...

Åh, precis den väskan du har hade jag valt om jag vann! Skulle passa mig perfekt och pigga upp vardagen lite (speciellt när året försenade löneförhandling precis är klar och alldeles för dyster ;)) Och jag är redan ett fan av Creative Lounge på fejjan! Ska nog klicka i mig för ett nyhetsbrev också - måste ju optimera vinstchanserna!

Hoppas på tur :)

Anonym sa...

Jag skulle såå gärna vilja vinna en väska, och tack för en TOK inspirerande blogg också =)

Hälsningar Anna i Härnösand

Ullis sa...

Kom igen nu M! Nu är det min tur!! Haha. Ja är självklar ett fan på fejjan och även till din blogg, hihi.

Anonym sa...

Jag vill gärna Vara med och tävla!! En väska är ju aldrig fel att vinna och det kan man inte få för många av :) Jätte kul att du har börjat blogga igen, har saknat din blogg då den ger mig så mycket insperation!! me like =) Självklart är jag ett fan av CL på Fejjan och nyhets brev få jag oxå, de har ju sååååååå mycket snyggt.

Kram Anna O

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja vinna en väskan och hoppas pa mycket tur.

Linda S.

Jeanette Brändström sa...

hej hej läser din blogg. Klart jag vill vara med och tävla om en snygg väska. Har anmält mig till nyhetsbrevet på CL och är aven ett fan på facebook. Bor faktiskt i Umeå och klipper mig på CL=) visst skulle det vara extra skojj att vinna en väska därifrån=)

Lisa Rudqvist sa...

Hej Mia.
En ny väska skulle sitta fint. Skötväskan börjar bli lite trist nu ;-)
Kram Lisa R.

Helen sa...

Hej !

Jag är gärna med & tävlar om en väska, det är något man INTE kan få för många av..
Helen

Åsa sa...

hejsan!!! jag vill jätte gärna vara med i tävlingen då jag är på jakt efter en snygg väska, har även anmält mig till nyhetbrev
kram Åsa

En liten bit kaka - Evelina sa...

Hej!

Vilken kul tävling! Jag skulle gärna vilja vinna en "Stephany" om jag får chansen. Perfekt väska där jag får plats med alla böcker till universitetet!

Kram
Evelina <3

Linda sa...

Hej
Vilken inspirerande blogg du har! Nu har jag anmält mig för nyhetsbrev och är gärna med i din roliga tävling!

Mvh Linda

chatarina sa...

Hej! Jag vill sååå gärna vinna den fina väskan..så såklart är jag med och tävlar
kram

Johanna sa...

Hej hej! Kul med tävling...
Vill jättegärna vara med.....
/Johanna i Örebro

Anonym sa...

Superbra blogg du har och jättefina bilder! Jag vill jättegärna vinna en väska!

Annica

Anonym sa...

Självklart vill även jag vara med i utlottningen av en fin fin väska Håller tummarna!
Johanna Elins mamma

Anonym sa...

Vinner gärna en väska, kan vara en bra pepp då jag precis blivit mellan två jobb...

Signe 1 sa...

klart jag är med i din tävling vännen!!:-) hoppas på tur!:-) kraam s

Anonym sa...

Är med och tävlar för den där väskan heter Maria :)) Givetvis gillar CL på Facebook.

Hälsningar Maria i Umeå

Anonym sa...

Vill helt klart vara med i denna tävling, väskor kan man aldrig få för många av

/Mia F

Anonym sa...

Åh det skulle vara lycka. Tack för bästa bloggen. Marie W

Jessica sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en snygg väska! Självklart är jag ett fan på Facebook :-) Kram Jessica

Anonym sa...

Hoppas på vinst! Tack för en jättefin blogg!
Anu från Sollentuna

Eva G sa...

Åhhh, jag vill också vinna en snygg väska såklart :)
Tack för en kul och läsvärd blogg ...
Eva G

Tallbacken sa...

Vill självklart vara med å tävla, har oxå anmält mig till deras nyhetsbrev. Tack för en suverän blogg!

Anonym sa...

Tävlar gärna:) Anna på Tinnerbäcksgränd

Malin sa...

Åh, tänk om man vann en sådan snygg väska!!! Jag anmäler mig även bums till nyhetsbrevet :-)

Malin i Göteborg

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med o tävla!
Hoppas på vinst=)

Hälsningar Sara i Borås

Anna sa...

Har suktat efter de är väskorna ändå, så försöker man inte så har man ju inte chansen... Hoppas att allt är bra med Er annars! Tiden bara springer iväg men har du någon liten lucka så är det bara ringa, så fikar vi lite! Det var ju såååå länge sedan! Jag är hyffsat "ledig" på helgerna... Kramisar Anna - i Linghem

Martina P sa...

Oh, trevligt värre!:) Jag är med!:)

Elin sa...

behöver vekligen en ny väska. så jag skriver en kommentar och hoppas på vinst!

Anna-Panna sa...

Kommentar!!! ;)

Kram
Anna-Panna

Maria Cronholm sa...

Jag tycker så mycket om din blogg, läser varje dag och får så mycket ideér.
Jag har själv börjat blogga lite, det är roligt men svårt så jag förstår vilket jobb du lägger ner.
Att vinna en väska vore så roligt, går även med i FB gruppen för att få dubbla vinst chanser.
Tack för en härlig blogg och en rolig tävling.

Anonym sa...

Inte svårt att skriva nåt snällt till dig! Massa fina foton på fina saker och miljöer. Snart är min mammaledighet slut och då kan man ju inte lasta allt i skötväskan...
Lotta i Norge

tina sa...

Vilken fin tävling...gillar också CL och en väska hade varit fantastiskt roligt att vinna en väska! Hoppas på tur!!

kram!
tinaminastina

Sofie sa...

Vilken tävling! Jag deltar gärna :) Har anmält mig till Creative Lounges nyhetsbrev.

Nu håller jag tummarna! :)
Kram, Sofie

pillan sa...

Vilken supervinst, jättefina väskor alltså! Självklart att jag är med & tävlar:)
//PIllan

Maria sa...

Toppentävling:)Förstår att du blev nöjd med din snygga väska! Superfina väskor från Lilly oS, och Creative Lounge har ett otroligt fint, tufft och underbart sortiment, man kan ju lätt shoppa sig lycklig ( eller olycklig beroende på hur mycket pengar man gör av med.. ;-) där!

Jag gillar dem på FB och har redan nyhetsbrevet, så jag länkar till dig från moin blogg, på högersidan.

Din blogg är så fin, så många vackra foton du tar! Kommer absolut att kika in här titt som tätt, läger in den på bloglovin.

Ha en fin dag i oktobersolen!
Hälsar Maria

Miriam sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en av de snygga väskorna på CL!! Skulle behöva en liten snygg väska, så förhoppningsvis ligger det en och väntar på mig när jag kommer hem till Sverige i december.

mary sa...

gillar, gillar, gillar väskan

Kirsi sa...

Jag gillar din nya väska JÄTTE mycket ! Vill gärna vinna en likadan :) Har blivit fan i facebook med.
Ha en bra torsdg
// Kirsi

Anonym sa...

Vad kul med en tävling! Jag är gärna med och tävlar.
Marie-Louise

Michaela sa...

Superfina väskor ju! En Marie i svart,precis som du, hade gjort mig lycklig! // Michaela

Inredningsgalen sa...

VA kan man vinna den, ja tack!
Det var den som du köpte, snygg!!!!
Jag är mer än gärna med tävlar. Ett litet tips, i morgon är det tävling hos mig, dubbelt upp faktiskt! Missa inte det!

kram

Anna S sa...

Hoppsansa! Flera väskor som för en gång skull faller mig i smaken. Sjalarna var ju alldeles fantastiska de med. Men nu var det ju fokus på väskorna, och jag skulle nog göra som dig och välja "Marie" i svart.

Anna Strand

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en väska!! Jag har också blivit ett CL-fan på Facebook nu =) Mvh / B-M

Anonym sa...

Hej hej!

Är gärna med och tävlar! :) Blev väldigt förtjust i din nya väska så nu håller jag tummarna att jag vinner! :) Har även anmält mig till att få nyhetsbrev!
Läser din blogg varje dag och jag älskar den!! Idag ska vi prova kräftsoppan du tipsade om. :)

Ha en bra dag!

/ Therése Lundgren

Anonym sa...

Skulle bli såå glad för en ny väska!!!
Lisa Winkfield.

Anonym sa...

Min fru har en fruktansvärt ful väska som hon sytt själv. Eftersom jag förstår att det inte är helt OK att säga sanningen så tänkte jag att hon kanske kunde få vinna en ny. Hoppas bara hon inte läser här, skriver för säkerhets skull inte hela efternamnet.

Jag har anmält mig till nyhetsbrev

/Martin R

Anna sa...

Jag vill gäärna vara med! Är så kär i väskan Stephany! Så jag vet verkligen vad jag skulle välja :D

Kram Anna

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen, en ny väska skulle verkligen sitta fint.

/Kram

Susanne sa...

Väskälskare som jag är så vill jag gärna vara med och tävla.
Jag prenumererar på nöjesbrevet och är fan på facebook.
Nu hoppas jag på turen ;)

Kramen

Anonym sa...

vill gärna tävla om en ny höst väska
tack för en trevlig blogg, i kväll blir det din kräftsoppa
susanne s i sävedalen

gella sa...

Åh, jag vill ha Stella Cerise om jag vinner! Superläcker! :)

Och jag har anmält mig för nyhetsbrev för extra vinstchans. Nu är det bara att hoppas på tur...

Jenny sa...

Visst är det underbart med nya accessoarer till hösten och vintern! Skulle väldigt gärna vilja vinna en väska! Så fina så!

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna en väska så jag är med.. Du har en bra blogg och god smak:)
Linda i Sala

Mrs. b sa...

En ny väska? Ja tack! :-)

Postadress Torslanda sa...

Fan på Facebook är jag sedan tidigare. Jag vill också gärna vara med och tävla om en fin väska.

Anonym sa...

Åh, vilken fin väska! Såklart vill jag vara med och tävla. Har anmält mig till nyhetsbrev för att öka chansen!!
Tack för en toppenblogg!
Pernilla i Orsa

Hem och Lycka sa...

Säger som någon annan skrev, så glad att du fortsatte blogga!

Är gärna med och tävlar, har lagt till mig som följare på Facebook.

kram Mia

s.m.i.l.e sa...

Hej! Väskor kan man aldrig få för många av, eller hur? ;-)

Jag håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Cattis sa...

Åh jag vet redan vilken jag vill ha........

Maria sa...

WOW! Jag vill va med! Den stora svarta väskan skulle ju bli perfekt som ett lyxigt handbagage nu när vi ska ut och resa. Håller båda tummarna! Hårt!

Ha en fin kväll!
Kram Maria

Anonym sa...

Blev jätte sugen på väskan häromdagen när du bloggade om den så det är klart jag vill vara med o tävla!!! Har anmält mig till nyhetsbrev oxå. Tack för en mysig och trevlig blogg att kika in på i höstrusket!

Mvh. Anna J i Västervik

Anonym sa...

Din blogg ger mig verkligen inpiration och energi i vardagen! Och det är klart att en ny väska till hösten skulle pigga upp...
Må så gott
Anna I

Therese sa...

Hade varit underbart att vinna en väska :-).
Kram Therese

a piece of happiness sa...

JAG ÄR MED GUMMAN!

:)) LiseLotte

hf sa...

Hej Mitt Vita Hus!
såg denna härliga blogg efter att jag var inne på gotlandslivs bloggen..riktigt trevliga & mysiga att läsa.
Jajag ligger däckad i en förkylning som inte riktigt vill ge med sig..så det blir mkt data,tv och läsa tidningar + läsa bloggar:)och då såg jag denna trevliga tävling-så då tänkte jag varför inte skicka iväg en liten rad när jag ändå inte har något att göra.
Förresten jag ska ta och känna på mina bobbs:)ja lovar!det är viktiga saker att tänka på.
Håller alla tummar att hon kommer klara detta elände hon har åkt på:(
Ha en trevlig kväll!

Villa Hemmet sa...

tjenahej!

klart att man vill tävla (o vinna..) :)
Anmäler även till nyhetsbrev!

*håller tummarna*

kram

Johanna sa...

Jättefina väskor!Hade varit underbart att få vinna en väska.

Kram Johanna

Lisa Ö sa...

Åh va trevligt! Jag har sett en sån fin väska där som vore perfekt som skolväska men inte riktigt passar min studentbudget.
Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet också så då kanske jag kan hålla koll på om det dyker upp något erbjudande i framtiden. :)
Lisa Ö

Anonym sa...

OOOO det vil en trött 2 barns mamma gärna vinna!
/Linda Umeå

Anonym sa...

Jättefina väskor och ännu finare blogg:)
Självklart villjag gärna vinna en väska/Annika Ki

Kristina, östersund sa...

åh,jag behöver verkligen en ny väska. Min väska som jag använder börjar verkligen bli utnött. Dessutom skulle det bli en super bra födelsepresent för jag fyller år i november. Jag vill vinna Lilly of Sweden - Väska Marie, samma som du har köpt. Den var superläcker helt enkelt. Helt min stil tycker jag. Dessutom sä är jag från umeå som denna butiker ligger. Måste absolut besöka den nästa gång jag är i umeå. Jag hoppas verkligen jag vinner, det är inte ofta jag vinner något. Jag är fan på facebook och har anmält nyhetsbrev

Annabell sa...

Klart att jag vill vara med och vinna en fin väska, hoppas på lycka! Hälsar Anna i Göteborg

Katja Nikula sa...

En trevlig blogg jag läser ofta!
Väskan på bilden var jättesnygg!! Själv är jag väldigt svag för väskor så naturligtvis vill jag vara med och tävla!
Mvh
Katja

Anonym sa...

Jag vill åsså vinna!
Hälsar
Kattis

Anonym sa...

Hej, är ny läsare på din blogg. Såg tävlingen genom att jag redan är medlem på creative lounge ...kommer fortsätta titta in här å hoppas på tur i tävlingen :) Monica Å-S

Jeanette N sa...

Självklart vill jag vinna en tjusig väska!! Jag är naturligtvis fan på facebook också. :)

Jeanette, Sundsvall

Anonym sa...

klart man vill vara med och tävla när det är ett SÅ fint pris :) ÄLSKAR oxå Creative Lounge och är självklart ett fan på FB, vill gärna ha deras nyhetsbrev oxå. Nu håller jag både fingrar och tår att det äntligen är min tur att vinna :)

Ha en trevlig fredag / Sofia

No place like home sa...

Hej!

Vill gätte gärna vara med och försöka vinna en väska.

Jätte härligt blogg du har har, hittade den faktiskt ganska nyligen via en kommentar som du hade lämnat hos en annan av mina favoritbloggerskor, "På vår Udde".

Nu håller jag tummarna för min tur i väsktävlingen.

Annica i Valbo

Smilla sa...

Galet många som vill vara med men jag hoppas ändå på lite tur =)
För självklart vill även jag vara med i utlottningen av en snygg väska. Gillar redan CL på facebook.

Anonym sa...

Stilren blogg med snygga foton och aktuellt innehåll. Keep it up! :)
//Tingeling (Maria)

annica sa...

Hejsan.
Jag är medlem hos CL på facebook, det var där jag hittade din underbara blogg:)
Om jag vann skulle jag välja; Isabella svart. Otroligt nog har jag ingen svart väska!
Hälsningar
Annica

Sabri sa...

Alla, då menar jag ALLA mina väskor har gått sönder! Tom den nyinköpta
datorväskan håller på att falla isär! Lägg till totalt köpstopp
då vi ska träffa banken snart för stundande husbygge. Det säger sig självt att det är en dålig kombo.... Nu håller jag tummarna och hoppas slippa sy & lilla ihop en gammal trasa utan istället få glida runt med en snygging från Creative Lounge på armen!

Anonym sa...

Så fin blogg du har! Alltid lika trevligt att kika in ;O)

Tävla vill man så klart. Brukar inte ha tur i spel men man kan ju alltid prova!! Men det kanske är sant att ingen tur i spel, tur i kärlek - kanske bättre så ♥

Ha en skön helg! // Tiina

Sanni bus sa...

Jag satsar på två lotter och vill gärna vinna Isabella svart! Den är supersnygg och hade kompletterat min något svarta Look just nu :D FIN BLOGG!!!!!

Anonym sa...

Vill såklart gärna vara med och tävla om en fin väska. Är redan ett fan av dem på facebook.

Mvh Malin i Knäred

Ingela sa...

Hej! Eftersom det är min födelsedag så hoppas jag på tur för oj vilka fina väskor! Vill passa på att säga att din blogg är kanon och jag saknade den mycket under tiden du hade en vilopaus! Lycka till med allt och ha en underbar helg!

Anonym sa...

Vill såklart gärna vara med och tävla om en fin väska. Är redan ett fan av dem på facebook.

Mvh Malin i Knäred

jessica sa...

OOOOHHH vill ha....Väskan är supersnygg, vill ha en likadan!! Ha en superbra helg!! kram jessica s i värnamo

Maja/Cactusvit sa...

Åh, jag är gärna med och tävlar om en ny väska! Ha en riktigt skön fredag, kram från mig

Shopaholic sa...

Självklart vill jag vinna en ny väska!! :)
Jag är en av få som inte har trynet med på facebook, men anmält mig till nyhetsbrevet - det har jag minsann gjort! :)
Kram Lindha

Ulle sa...

Att läsa din blogg är dagens höjdpunkt!
Vinner jag, kommer väskan att få följa med på semester till Florida!
Tar en lott här och en genom Nyhetsbrev.
Trevlig helg!
Kram

Fru Dola sa...

!!! Men jag har missat att du börjat om igen, gissa om jag blev glad när jag såg på Creative Lounge sida att du hade tävling! Nu har jag läsning hela helgen och få titta på dina fina bilder. Jag har nu även skaffat Bloglovin :-)
Jag vill jättegärna vinna en sån snygg väska och har anmält mig till deras nyhetsbrev också.
Kajsa O!!!

M sa...

Är jätte glad över att du är tillbaka och bloggar!! Så vill jag gärna vara med och tävla om en fin väska!!!
Trevlig helg!!!

lilla.u sa...

Åh!
Jag vill gärna vinna en väska {i love väskor}.
Din blogg är fin.

Trevlig Helg!
u.

Johanna sa...

Klart man vill vara med och tävla !!!
Väskor ifrån Lilly of Sweden är sååå snygga !
Så roligt att du är tillbaka...
Ha en super trevlig helg !

Kram

ANNIKA sa...

Så superfin väska!
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och får därmed 2 lotter i tävlingen.
Hoppas nu verkligen att jag har turen på min sida.
kramar
gustafsson.57@hotmail.com

Tessa. sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om den ursnygga väskan!

Är nu fan av dem på facebook :)

Trevlig helg och massor med kramar.

Jenny sa...

Hej Mia!
Åh vilken fin väska!! Är gärna med i utlottningen, har lagt till mig som Creative Lounge Fan på FB!

Håller båda tummarna hårt!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Blev så glad när jag upptäckte att du börjat blogga igen. Självklart tävlar jag gärna om en fin väska.

Kram kristina

Miah sa...

Du bloggar igen! Vad kul, det gör mig glad!
Hoppas på att vinna den fina väskan. Trevlig fredag!

Anonym sa...

Hej hopp!
Vill gärna vara med i tävlingen. Jag har lagt till mig inne på FB :)

Kram Åsa i Jönköping

evamar sa...

Jag hoppas på fina Isabella. Har lagt til mig för nyhetsbrevet också.

PS. Jag länkar hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/october/vaska-12-aug.html

Skapat av mig sa...

Hoppas på en vinst och blir vänner med dem på Fb :-D

Anonym sa...

Hoppas, hoppas på en fin väsk vinst.
Tänkte överraska min tonårstjej på en super fin väska. Jag har anmält mig för nyhetsbrev också.
Tycker du har en jättefin blogg, alltid lika mysigt att gå in och kika efter ny uppdatering o insperation.
kram Ann-charlotte

Matilda sa...

Hejhej! Jag är gärna med i tävlingen :) Ha de fint!

annelie sa...

Jag vinner gärna! Hälsar Annelie

Melika sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-stella-cerise-1.php

Den skulle jag vilja ha, skulle passa perfekt till både skolan och fritiden :P

Mail: Melika.Rajaee@nytorpsfriskola.se

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna med två lotter (komm. +nyhetsbrev).

jag skulle välja:

http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-stephany-1.php

helena sa...

jag är lätt med! älskar den här väskan: http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-marie-brun-eller-svart.php

gillar på fb (Helena Eklund)

kram Helena :D
hella.eklund@hotmail.com

Anonym sa...

Oj vad många som är med och tävlar ! :)
Men jag vill vara med ändå !

Är fan på facebook sedan tidigare !

Kram Kicki i Åre

Anonym sa...

Ååååh, vilken fin väska! En sådan skulle jag gärna glida runt med i höst! :) En lott till mig, tack :)
Hälsningar Anette, Skövde

Anonym sa...

Underbar väska, Jag hoppas att vinsten går till mig. (känner mig lite EGO idag)
Hälsningar från Helena i Kungälv

L I N H sa...

hejsan jag har anmält mig till nyhetsbrevet! (: och om jag vinner så skulle jag vilja ha denna: http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-stella-cerise-1.php snygga väskan! vi håller tummarna verkligen eftersom detta skulle kunna bli en underbar julklapp till min mamma från en dotter som inte har råd! kramar<3

Kärleksallen sa...

Åh vilken snygg!!! Jag har blivit ett fan på FB också! *hoppas*
Mvh Johanna

Mattias sa...

Jag är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/vaska-12-aug.html

Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Ps: hmm..kommentaren: Eller hur tjejer? tycker jag att det är dags att se över :)

Helen sa...

Vill också vara med i din fina tävling!

Mashiara sa...

Lätt att jag är med i denna tävling :)

Linda P sa...

Åh den här chansen vill jag ju inte missa, så jag passar på att anmäla mig till nyhetsbrevet också! Hoppas ni har en riktigt skön hösthelg & drick mkt te för din hals :) kram

Amanda sa...

Hej! Vilka fina väskor! Jag skulle väldigt gärna vinna väskan Stephany. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

Kram Amanda

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med!!!! Håller tummarna! KRAM

Anonym sa...

Åh!! Jag älskar den väskan du har. Jag håller tummarna för vinst!! Jag har anmält mig till nyhetsbrevet också!

Kram Jenny

Ronja Jansson sa...

Åh vad kul :D Om jag vann så skulle jag vilja ha Väska Ruth Svart :P

Kram Ronja

Anonym sa...

Oj, vad många som vill vara med och tävla, så också jag! Verkligen jättefina väskor. En sån tackar man inte nej till!

Ha en trevlig helg! /Hanna M

Helen sa...

Åhh fina väskor är jag gärna med och tävlar om, hoppas på min tur denna gången.
Tack för en härlig och inspirerande blogg som jag följer dagligen :)

Ha en fortsatt trevlig helg
Kram Helen

Caroline sa...

Snygga väskor! Tror att Isabella är den jag skulle välja. Har ingen blogg, men är anmäld för nyhetsbrev. Ha det bra!
vitabergenserik@hotmail.com

Annelie M sa...

Härlig vinst! Varje kvinnas dröm. Har anmält nyhetsbrev.
Hälsningar a.e.m-49@hotmail.com

Julia sa...

Åh vilken underbar tävling! Jag vill gärna vinna, stora problemet om man vinner är ju bara att välja vilken väska man skulle vilja ha haha..;)

Kajsa sa...

Hej :)
Jag är med och tävlar.
Din väska är superfin måste jag säga. Me like!
Har anmält mig till deras nyhetsbrev.
Ha de bra!

Josefine sa...

Vill vara med, och har även anmält mig till nyhetbrevet. fr0stskadad@hotmail.com så har altså 2 lotter.

Anonym sa...

Jag är gärna med...har CL redan som vän på FB.
//Maria

Anonym sa...

Vill gärna vinna en väska! Är så glad att du började blogga igen :) Du ger mig massa inspiration!

MVH

Marie i Bergen

Carolina sa...

Självklart vill jag vara med och tävla - trycker på gilla-knappen på FB också så jag får en extralott...
Är väldigt glad att du började blogga igen - din blogg är super!
/Carolina som huserar 10 mil norr om Linköping

Anonym sa...

Jag lägger också en liten kommentar i hopp om en ny väska, en riktigt skön söndag på dej :)

/Daniela

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och är sedan tidigare ett fan på fb och har även anmält mig till nyhetsbrev :)

Matilda sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! Har anmält mig till nyhetsbrevet :)

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Har följt din blogg sedan ett år tillbaka och gillar den verkligen. Blev glad när du öppnade den igen! Vill ta chansen att vinna en snygg väska!

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg och jag får massor av inspiration av dina fina bilder. Skulle vara roligt med en ny väska!

Hälsningar Ann-Louise
annlouise.torling@edu.norrkoping.se

Linda sa...

Lilly of Sweden - Väska Stephany. (http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-stephany.php)

Den skulle jag SÅÅÅ gärna vilja vinna! =)
lindali__88@hotmail.com

Spacegirl sa...

Åhh vilken härlig tävling.
Jag hoppas på turen, jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
Spacegirl_@spray.se

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/vaska-1210.html

edie. sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Jag har anmält mig och suktar över alla fina väskor på sidan^^

liselotte sa...

Hej! Klart jag vill vara med och tävla, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Hejsan, vill gärna ta en lott.
kram

koltrast5@gmail.com

Nathalie sa...

Jag har blivit ett fan på Facebook :) tipsar mina vänner om dig också :) jag vill jättegärna vinna :) min mailadress om jag lyckades hinna: nathalie.braven@spray.se

millie sa...

Ååååh, jag ÄLSKAR väskor! Skulle verkligen vilja ha 'Ruth Svart' om jag vann, stor kärlek!

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag vill vara med och tävla.
Är med i facebookgruppen (Annika Nilsson)
Har anmält mig till nyhetsbrevet via hemsidan.
Har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/mittvitahus-12-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

jezzie1986 sa...

Klart jag vill vara med i denna tävlig om en fin väska!

Har länkat i bloggen till denna http://www.jezzie1986.com/2010/10/lilly-of-sweden.html

Ha en bra dag!

Elin Jonsson sa...

Klart att jag är med och tävlar!

*håller tummarna*

Anonym sa...

V-em ?
Ä-lskar ?
S-nygga ?
K-vinnliga ?
A-cessoarer ?
DET GÖR JU JAG!!!

Är också lika tävlingssugen som alla andra trogna MVH läsare.

Kram från Carina i Älvsjö

Är visst redan ett fan av CL på fb!

Emeli sa...

Åh så fina väskar. Jag vill verkligen vara med.

Jag har gått med i nyhetsbrevet.

emeli_falk@hotmail.com

Emelie - Mamma till Malte sa...

Jag är självklart med och tävlar! Jättesnygga väskor verkligen :) Jag är så svag för väskor.. man kan aldrig få för många!

Kör även på 2 lotter, gillat på facebook+nyhetsbrev :)
Kramar från oss!

tessan sa...

jag är med och tävlar och hoppas ja vinner, fyller år på ons =)
jag gillar på fb, heter tessan Lindqvist där


tessan_mustonen@hotmail.com

JoHaNNa sa...

ojoj vilken vinst. jag är absolut med.. är i megabehov av en ny väska, men jag hittar aldrig nån som passar mej här i lilla katrineholm :( så denna vinst skulle vara underbar. hittade nämligen en sån väska jag söker efter, och hur bra som helst med många fack - http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-vaska-stella-cerise-1.php

självklart gillar jag på facebook för 2 chanser ... johanna hellberg

emma t sa...

ÅÅÅÅHH jag vill vara med:D

Har länkat i min blogg;
http://bloggtavlingar.webblogg.se/2010/october/valfri-vaska-12-oktober.html#comment

Håller tummarna nu:D
(nås på bloggen)

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 219   Nyare› Senaste»