fredag 1 oktober 2010

SWEET MUSIC ON THE iPAL

Snow white iPal från Bagaren & Kocken, min honeys ena födelsedagspresent:)



Tjingeling vänner!



Nää skulle ju inte blogga i kväll på honeys födelsedag, men jag slängde fram lilla lapen på köksbordet medans jag bakar lite pizza till gästerna som kommer alldeles straxt, är ju liksom kvinna som klarar många saker samtidigt;)


Så jäääääkla (pardon moi, var tvungen!!) bra låååt som spelas just nu på honeys fina födelsedagspresent, som har tagit plats på mitt lilla vita klaffbord i köket! Ni måste lyssna på Rhiannas nya! Löööv it, stuffar just nu runt för fullt här i allt mjöldamm:)




Nu födelsedags fest!


TJING TJING!





7 kommentarer:

Att se livet från solsidan sa...

Vill haaaa....

//Anna

Nanna sa...

De där var jättefina!

Vad har du på pizzorna? :)

Drömlägenheten/Caroline sa...

Hahahahah!!!
Antar att den fina presenten faller frun på läppen också! ;)

Ha en finfin kalaskväll!

Kram Caroline

tjej sa...

Oh, så fin present han fick.Hoppas ni får en trevlig kväll.

KRAM!

Janne sa...

Ja takk, jeg tar gjerne en stk radio:)

Kos dere ikveld, nydelig blogg jeg oppdaget ikveld. Så mye fine bilder og inspirasjon:)

*Janne*

En liten bit kaka - Evelina sa...

åh, jag vill ha...men får nöja mig med kopian från Clas Ohlson :)

Anonym sa...

Radio i köket är ett måste .Din sambo måtte blivit mäkta glad över sin nya lilla pal!
Visst kan vi supermammor klara av mer än en sak samtidigt..daglig blogg leverans till oss andra är nog så viktigt!
Nu fick jag också veta vad som står på lilla klaffbordet också . Fint att kunna ha plats med lite annat i köket som man blir glad av.Tänker nog också ta mig en titt in till bagaren och kocken och se om jag också kan hitta något till min sambo som snart fyller år.Undrar om han vill ha en pastellig kitchen aid eller en lila gryta från creuset?.
Nää tror nog att han hellre också tar en radio men jag vet vad jag ska önska mig.
Fin fina bilder från söndagspromenaden måste jag bara få tillägga.

Kram från Carina i Älvsjö