söndag 31 oktober 2010

SISTA I OKTOBER & NYA UGGISARNA


I veckan anlände de nya skorna jag beställde, så himla gosiga och väldigt passande för ruggiga dagar:) Så roligt med nya höst/vinterskor!:) Problemet är nu bara att de är en aningen stora, så de måste bytas till en mindre storlek innan de kan börja användas! I bakrunden ser ni mina nya fina grå halsduk från Ester Elenora, stor mysigt gosig och väl passande om kommande vinter kommer bli den kallaste på tusen år som det sägs!

Halsduken kommer från bästa Creative Lounge!


Tjingeling!



Idag är det sista dagen i oktober, tänk vad fort även denna månad gick! Ni har väl inte glömt att ställa om klockan vänner? Så himla skönt med en extra timme!:)


Nu ska jag straxt bege mig till stormarknaden, det är ju bra om kylen är fylld inför kommande höstlovsvecka:)


Ha en skön söndag vänner!







12 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Ja, Uggs är väl jättesköna!! Dom kommer du att gilla!!
Ha en superbra dag!
Kram

Anonym sa...

Hej, såg att du lämnat kommentar i en annan blogg hör om dagen ang Hemnes spegel från Ikea, har varit inne på att anskaffa en sådan till badrummet men inte híttat någon lampa som passat till. Några förslag?
/J

Familjen i Uttran sa...

Jag har likadana Uggs, fast blå. De är hur mysiga som helst - bra köp :)

Familjen A. sa...

Hej! Kikar ännu en gång på din fina sida. =)

Supersnygga Uggisar, VILL HA! =)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Mvh Anna

gella sa...

Jaa du, det där med CSN förstår jag precis! Skorna ser supermysiga ut! Själv skulle jag behöva några riktigt varma, för de senaste åren har jag fryst de kallaste vinterdagarna... Men det får bli ett senare problem nu när jag just köpt ny jacka... ;)

www.missfixtrix.com sa...

Vilka otroligt vackra bilder du tar. Underbar blogg

Hemma hos Katta sa...

Supersnygga uggisar!!

Min sambo åker till USA om någon vecka och då har han fått i uppdrag att ta med sig ett par UGG:s hem till sin snälla flickvän. Just nu spanar jag färger och modeller för fullt.

Dina var stora säger du? Vågar man satsa på sin vanliga storlek eller gå ner en size?

Ha en fin kväll! Kraaam Katta

♥ Fyra årstider sa...

Ååå vilka fina skor!!
Kram Lotta

Frida H sa...

De där uggsen är så fina! Jag hoppas min plånbok blir tyngre till nästa vinter, då ska jag också ha såna ;D Jag får nöja mig med mina söndriga converse, tur man har 7 st. så man kan ha ett par varje dag så de andra hinner torka :P

Hahaha..

Sandra sa...

Vad fina dom är! Vet hur det är med csn plånbok fast nu är jag föräldraledig så nu är den ännu mindre :-) Kram!

Linda sa...

Superfina! Vilken nätbutik köpte du dem från?

Therese sa...

Härligt med UGGs jag har med införskaffat mig ett par i år, då det var så sjukt kallt förra året hoppas jag om det blir samma i år få stor användning för dem. Har du haft några innan?