fredag 1 oktober 2010

NY MÅNAD & FÖDELSEDAGSFEST




Tjohooo fredag och ny månad!




Ja i dag börjar oktober månad! Helt otroligt vad tiden går fort, var det inte nyss september som vi hade framför oss?? I dag är ingen vanlig dag idag är det nämligen min älskade N's födelsedag, så hipp hipp hurra för dig min honey i dag! I kväll blir det kalas här hemma och vi ska bjuda på hemmagjorda pizzor med en massa smarrigheter på mozzarella, tomat, färsk basilika, svarta kalamates oliver, salami, skinka och mumsig ost är några av gosakerna...


Nu måste jag fixa lite inför kvällen, så vi ses på lördag igen!




Ha en happy happy fredag vänner:)


KRAM


11 kommentarer:

P e r l a n sa...

Låter väldigt mumsigt! Hoppas ni får en fabulous dag, och ett grattis till N :)
kramar

Anonym sa...

Grattis Nicke!Ett år närmare gubbe;)
Ha en bra dag önskar vi på Tinnerbäcksgränd

Anonym sa...

Nu har jag funderat länge och måste fråga vad det underbar teckesnittet heter som det står october med här i inlägget? är helt kär i teckensnittet!

kram
E

Maria sa...

Mmm, även hemma hos oss blir det hemmagjord pizza idag. Tips på pålägg är kronärtskockshjärtan och något vi aldrig är utan är lite färsk ruccola som läggs på efter pizzan är gräddad. MUMS!!

Ha en riktigt fin helg!
KRAM

HOUSE OF SVEA sa...

Å grattis till din käresta! Smarrigt värre låter det =)

Ha en superfin dag och kväll!

Kram Anna

Johanna sa...

Gud så trevligt det ska bli :) Vi ses ikväll & jag hoppas N blir glad över vår present. Fast det tror jag :)

Anne sa...

Låter mums! Brukar göra likn pizza och med egen dressing till. Creme fraishe, vitlök, lite olja,salt och peppar.

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Snubblar in och önskar er en trevlig fredagskväll!

Fredagsmys på er!
:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*

MITT VITA HUS sa...

Maria: Tusen tack för tipset, det ska vi göra nästa gång tror jag minsann:)

Johanna: Hi hi ja han blev ju supernöjd;)

Anne: Tog vara på ditt tips och det var väldigt smarrigt till ju:) Så TACK:)

Alla Ni andra: Tack ♥

Anonym sa...

Hej igen.

Fick inget svar på vad teckensnittet heter. Vore jätteglad om du kunde berätta det då jag skulle vilja ha det i en bröllopsinbjudan

Kram
E

MITT VITA HUS sa...

E: jag svarade dig då du frågade:) det är inte ett typsnitt utan en brusch från AliE som jag köpt på designersdigitals.com!

Kram