tisdag 5 oktober 2010

NÄMEN REDAN TISDAG...


Fredagsblomman, två vita liljor håller sig fint på vardagsrumsbordet!




Heeeej bloggisar!




Hur gick detta till då, helt plötsligt var det tisdagkväll! Denna dag har verkligen rusat fram utan dess like för mig, vet liksom inte vart timmarna tog vägen men borta är dom iallafall och i morgon är det redan onsdag!!! Är det inte märkligt att dagen redan känns så mycket kortare än för bara någon vecka sedan?


Alice och jag kom precis hem från små tjejs gympan i kvarterets skol-gympasal och kikar bara in en snabbis till bloggen och mail inboxen (som konstigt nog är full igen:) medans Alice mumsar i sig en banan i soffan framför Bolibompa. Straxt dags för en dusch och sedan bums i sängen. Även för mamman i huset, jag måste lägga mig tidigt i kväll för tidigt i morgon börjar en smärtutbildning på ett av stadens lyxiga hotell:) Ska blir riktigt fint med lite god restaurangmat till lunch i morgon hi hi;)




Men först inte att förglömma... desperata hemmafruar på kanal 5!!!




Vi ses!


K R A M



12 kommentarer:

Linruz sa...

Kul med utbildning!!
Nytt vardagsrums bord???
Här blir det DH oxå.....
Kram och ha en skön kväll
Lina

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm veckorna går sååå snabbt:). Försöker blogga igen, hinner inget just nu:(Hoppas att du får det bra på utbildningen imorgon och får god mat. Det är inte helt fel:) Stor kram A

chatarina sa...

Heej! Jag är en helt ny färsk läsare av din fina blog..vad använder du dig av för kamera? Det blir så fina bilder :)

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Fina liljor!

Låter skoj med lite utbildning! Och go mat! Det är ju aldrig fel...

Puss!

Ida & Nike sa...

Jag måste låta dig veta hur mycket jag gillar din blogg och du är en utav mina favoriter!

Tack!

Ida

Ida & Nike sa...

Jag måste låta dig veta hur mycket jag tycker om din blogg! Du är en utav mina favoriter!

Tack!

Ida & Nike

Susanne sa...

Ja oj vad veckorna går fort :o)
Ikväll blir det Grey´s Anatomy...kollar du på det??

Kramen

MITT VITA HUS sa...

Lina: Nja inte jättenytt, ett halvår lite dryga;)

Chatarina: Jag kör med en Nikon D80, jag har haft den ganska länge men jag är nöjd med den! Oftast kan man ju fota med vilken systemkamera man vill, det är liksom objektivet/gluggen som gör grejen:) Åsså lite redigering med då på det;)Tack förresten ♥

Ida: Tack ♥

Anonym sa...

Hejsan!
vilken skön blogg du har,gillas mycket.
tänkte jag skulle passa på och tipsa dig om en ny shoppin sida som finns nämligen www.frokenm.se
det är en vän till min vän som driver den,finns en del fint och just nu har hon REA=D och det är ju aldrig fel.

Trevlig dag
/Siri

Lillesissis sa...

Hej!
Tack för härlig läsning på din blogg!
Är alldeles ny i bloggvärlden och tänkte starta med en liten utlottning. Vill du vara med? - Kika in hos mig!

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar

Anonym sa...

Hej Mia!

Jag undrar om du har något tips på snygga blommor i köksfönstret så här på hösten? Har precis som du kört med rosa pelargoner under sommaren.

Tacksam för svar, har lite idétorka! Kram /Mia

Anonym sa...

Hej! Vilken blogg! Vad har du köpt det fina soffbordet?

Tack för en superbra blogg!

Caroline