lördag 2 oktober 2010

MYSIGT VÄLKOMNANDE

Premiär-eldning i vår vackra eldkorg från Röshult, det sprakade så mysigt när mörkret föll! Vi tände även våra matchande marchallhållare på trappen.




Heeeej bloggisar!




Har ni köpt lördagsgodiset? Jag är sååå svag för lördagsgodis så det är ett absolut måste hi hi! Vi har tagit en promenad till affären och införskaffat vårat. Snart så blir det filmmys med sessorna i soffan med lite snask:)

I går hade vi det såå trevligt trots att vi fått ett tugnt besked i familjen (vi tar det en annan dag vänner!) Pizzan blev sååå himla god och vinet smakade väldigt bra efter en jobb vecka och N var mycket nöjd med sin födelsedag! Så en väldigt lyckad kväll mao!




Ha en fin lördagskväll och ta hand om er, man vet aldrig hur länge man har varandra!





K R A M






10 kommentarer:

Mrs. b sa...

Vad mysigt det ser ut med er eldkorg! Har ni något under den (behövs det något "skydd" eller funkar det utan)?
En eldkorg kanske man skulle lägga på julklappsönskelistan :-)

Jag kom precis in genom dörren, från affären, och visst slank det med lite lördagsgodis :-)

Ha en skön lördagkväll!

AnnikaS sa...

Jag har funderat på om man behöver något gnistskydd under. Det ser så härligt ut med dessa eldkorgar.

Att ha mysigt med nära och kära är än viktigare när man fått tunga besked.
kram Annika

Drömlägenheten/Caroline sa...

Härligt välkomnande!

En varm lördagskram från mig!

Signe 1 sa...

såå mysigt!!

usch trist med tunga besked vännen!:-(

ta hand om dig!

kraam

Grodmamman sa...

Mysigt det såg ut med eldkorgen!
Tråkigt med sådana besked. Det gäller verkligen att ta hand om varandra och leva i nuet.
Kramar

Creative Lounge sa...

Ser så fint ut. :) MYS!

O ja, det är superspännande. :)
Tack för ditt uppmuntrande komplimang.
Vi får hitta på något kul där också.
Du står på min first thing monday at CL lista! ;)Många kramar till finaste. /E,CL

Lisa sa...

Så sant! Ha det bäst Mia. kram!

♥ Fyra årstider sa...

Vad fint det är med eldkorg, får nog tända min snart. Usch låter inte kul med tungt besked.
Kram Lotta

Linruz sa...

Hade vi större tomt skulle jag köpa en direkt.
Ser såå mysigt ut at kunna elda så där.
Inte troligt med tråkiga besked vännen, hoppas det inte är allt för alvarigt.
Kram och ta hand om er nu
Lina

MITT VITA HUS sa...

Ni som undrar över gnist skydd till eldkorgen. Vi har inget och jag tycker inte det behövs! Vi har ställt den på plattorna och det har funkat utan att bli fula fläckar på dom:)

Hoppas er lördag var fin:)

Kraaaaam M