söndag 10 oktober 2010

HAVE SOME CAKE




Saftig go kaka på urfint fat hemklickat från Julias vita drömmar. Lite fint skirt florsocker gör vilken kaka som helst ser ut som en lyxig konditorisak - eller hur?!



Tjingeling!



Herrens vad mörkt det är ute, fast klockan inte är så mycket - hösten är här på riktigt! Nu sitter jag här nyfrissad och full med ny energi och det ska jag toppa med en liten powerwalk i mörkret ( fast jag ska nog gå där det finns lite gatlampor tror jag, är sååå mörkrädd!!) nu på kvällskvisten!




Denna lilla sötnos blev med friserad i dag!:))



Nu - ut i mörkret och på med iPoden och lite dunka dunka!



VI SES I VÄNNER!




9 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin klänning till lill tösen !
Härliga färger och mönster .gillar skarpt etno chica känslan.
Fanns där också samma fina mönster serie till små pojkar?

Drar som vanligt en djup avundsjuk suck över att man inte lyckats få små döttrar att handla åt.
Nja om några år så kanske jag inte behöver vara så ledsen då jag åtminstone får ha mina kläder ifred!

Lovely äppelkaka by the way!

Kram från Carina i Älvsjö

Grodmamman sa...

Är också larvig med mitt hår. Har haft samma frissa i flera år och samma frisyr de senaste åren, men trivs man så varför inte!:)
Söt klänning dottern valde!
Kram

Tulipa sa...

Klänningen var supersöt och lite tuff samtidigt!

Lovely fat till en kaka!

Hoppas promenaden var skön, jag var ute och sprang i mörkret, det var underbart!!!

Skön måndag!

Kram Mariette

A House With A View sa...

Suupersöt liten sessa!

Söndagskramiz från aka

Olivia's mamma sa...

Hej Mia! Jag undrar va ni beställde er trappa? Tack för en jätte bra blogg! Kramis

Signe 1 sa...

vilken liten sötis hon är din tjej!!:-)

take care när du är ute och går vännen! här i öret går ju två vidriga våldtäktsmän lösa, helt galet otäckt!:-(

stora kramen s.

Inredningsgalen sa...

Vad fin hon är!!!
Mums, det ser så gott ut, sitter här o blir kaksugen!!

Missa inte tävling inne hos mig och Classic living!

Mat, smak och lite inredning sa...

ser gott ut det där.

//Anna

FruSofie sa...

Underbara bilder som alltid, sista bilden på din flicka är så fin!