torsdag 7 oktober 2010

HOST HOST & ROSA FÖR VÅRA BOOBS

Giiiirls klämmer ni på brösten??? En gång i månaden, en enkel sak som kan avgöra så mycket!




Hej rosa månad!




Med anledning av att vi precis fått reda på (det mycket trista jag nämnde här om dagen!!!) att en av vår närmsta drabbats av bröstcancer vill jag uppmärksamma denna oktober månad som går i rosa lite extra! Just nu känns allt väldigt omtumlande och man har knappt förstått att det är verklighet! Och eftersom jag själv jobbar med cancervård hela dagarna och vet hur patienter mår som får behandling med strålning och cellgifter tänker jag extra mycket just nu på detta ämne!!! Jag vill även i dag sända mina varmaste tankar till er drabbade med familjer, må ni finna er styrka genom resan


Idag gav jag en liten gåva till Cancerfonden via kampanjen Rosabandet 2010, vill du med göra det klicka här!!! Det kändes bra att bidra till något så viktigt, även om en liten slant kan kännas obetydlig. Men många bäckar små...




Nu ska jag fortsätta kurera mig, har nämligen drabbats av halsont och feber och fått VAM'a mig själv i dag:(





KRAM PÅ ER ALLA & GIRLS GLÖM INTE KLÄMMA PÅ BOOBSEN NU!






pssst glöm inte tävla om en übersnygg Lilly-väska från CL!!!




6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jobbiga och tråkiga besked.
Krya på dig!
Kram

AnnikaS sa...

Det var ett tråkigt och tufft besked!

Jag bidrar till rosa bandet kampanjen bland annat genom att göra några rosa alster och sälja dem för att sedan skänka pengarna till rosa bandet kampanjen. Kolla gärna in i min blogg så får du se.

kram Annika

Linruz sa...

Trist med tråkiga besked.
Visst känns det otroligt viktigt att bidra till något så otroligt viktigt.

Hihi en som har fattat galoppen med VAM ser jag....ja jag har fått pyssla om mig själv hela dagen. Borde ta tag i det där och se om försäkringskassan går med på det....fniss.
Kram och krya på dig.
Lina

Camillasnyahem sa...

Usch vilket hemsk besked. Önskar innerligt att allt går bra. Svårt att veta vad man ska skriva... Finns liksom ingen tröst, cancer är en jävla pissjukdom!

Kram!

HEMLÄNGTAN sa...

Brukar titta in här men är tyvärr dålig på att kommentera.
Tungt med så tråkiga besked. Håller mina tummar för att det ska gå bra för den berörda.

Kram, Jenny

MITT VITA HUS sa...

Alla ni tjejer TUSEN TACK för era fina ord, ja just nu är det lite tufft men vi har gott hopp om att de kommer gå bra för barnens älskade farmor min svärmor! Kram till er för att ni skrev en rad till mig!