fredag 8 oktober 2010

FREDAGSHÄLSNING FRÅN KONTORET

En svart Ballografpenna (ni vet den där gamla bank-pennan som blev ganska hypad i bloggvärlden för ett tag sedan) står på mitt skrivbordet i arbetsrum/gästrummet!





Hej fredag!





Iiiiihhhh vad roligt att så många vill vara med i tävlingen om en snyggelisnygg väska! Håller tummarna hårt åt er alla:)



Nu är det den där dagen igen, äntligen fredag och så himla skön känsla även om jag känner mig halvkrasslig och halsen värker! Så trist att inte det är något Solsidan på fredagar ännu bara. Det förväntas ju inte börja förrens efter årskiftet! Och tills dess känns det faktiskt ganska långt...





Men nu ska jag börja med lunchen till lill sessan som är hemma med mig i dag, det blir smarriga pannkakor till henne och själv ska jag äta lite god räk- och romröra med några avokados!




HAPPY FRIDAY PÅ ER BLOGGISAR









7 kommentarer:

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

tråkigt att du känner dig krasslig.

Hoppas du får tillbaka lusten att fixa till på ert kontor. Vill ju se resultatet ju...;)

Puss!

Mina finaste sa...

Hej, vet att jag sett din blogg tidigare men har nog klickat bort mig :) Nu hittade jag iaf hot igen och vill bara tacka för massa fina, inspirerande bilder.

Hoppas att förkylningen försvinner fort!
Kram marie

Linruz sa...

Hyp eller ej, riktigt bra är den den där pennan för en slarvmajja som mig.
Mums låte gott det där med räkröra och avokado. Själv är jag aldeles för slarvig med att äta när jag känner mig hänging, orkar inte ta tag i att laga ngt utan tar bara en mugg fil eller liknande.
Dumt då jag vet att det är då man borde äta ordentligt för att återhämta sig.
Här har du en till som längtar till de nya avsnitten av solsidan, men tills dess sitter jag bänkad till Idol på fredgaskvällarna.
Kram och ha en fin fin fredag trots krämpor
Lina

HOUSE OF SVEA sa...

Ja men visst är det en härlig känsla man får på fredagar! Ska snart åka iväg och handla lite goda saker till kvällen. För visst är väl fredag förknippat med att man får unna sig goda saker =)

Kram Anna

Anonym sa...

Tänk jag kom nyss hem med denna typ av penna ! ..2 stycken blev det .
En svart och en grön som fanns nere på mässan som började idag.
Riktigt mysigt att gå runt och klämma och känna på alla prylar i lugn och ro . Och något måste ju få komma med hem också så då fick det bli denna smarta penna . Värmepumpar och bubbelbads avdelningen kunde man vara utan.

Förstår om du inte har allra störst inspirations lust just nu med förkylning i kroppen men passa på då att mysa med tidningar och annat fint som man hittar i datorn så kanske de mest fantastiska kreativa lösningarna dyker upp i arbetsrummet.
Med den vita bas som är där nu kan man enkelt lägga till något med lite färg och vips kommer
det stundande höstmörkret inte kännas så tungt
.Krya på dig nu och jag vill också sända en liten tanke kram till barnens farmor som liksom min mamma fick samma tunga besked för en tid sen.
Just det får inte glömma att gå tillbaka i bloggen och försöka vinna den fina väskan.

Kram Carina i Älvsjö

chatarina sa...

Hej! Dom är fina dom där pennorna...vilket typsnitt använder du? och hur får man in nya typsnitt till bloggen?
Ha en härlig fredagkväll

Karin - AlicesMamma sa...

Åh, då ser jag fram emot bilder när make-overn är klar :)

Ha en fin helg, hoppas du är ledig!