lördag 9 oktober 2010

FRÄSCHT I VÅRT LILLA BADRUM


Just nu i vårat lilla badrum på bottenvåningen, alldeles nystädat och fräscht så det förslår!:)



Hello bloggisar!



Phu, nu har jag fejjat och gnott i badrummet så nu är det skinande rent:)

Kom på att ni kanske ville se hur det såg ut där inne, så jag knäppte lite kort när det var så städat & fint! Tyvärr är det ganska svår att ta kort där inne, vet inte var de är med ljuset som gör saken så svår med att fota i badrum är, men ni kanske får en liten bild om hur det ser ut iallafall!:)




Just nu är det vitt, svart och ljust rosa som gäller men oftast brukar vi ha svarta eller vita handukar där inne som hängs på den vita stegen från Bruka design. Min stora tvätttunna från Vipp är så himla bra, två fack innuti för lätt sortering av tvätten samt hjul så den lätt förflyttas bort till tvättstugan - rekomenderas!



Alla fina ha en underbar fortsatt lördag så ses vi i morgon igen!



TJINGELING





18 kommentarer:

Josefin - Krydda Livet sa...

Ja jisses amalia vad fint i badrummet. Nu inspireras jag dessutom till tusen med tanke på alla val jag/vi står inför när vi ska bygga nytt. Jättefint att bryta av med rosa handdukar med det svart/vita. Kram och ha en riktigt fin lördag.

milla sa...

Åh så fräscht och fint ni har det!!!
Inspirerande, liksom hela din blogg!!

:)

Frida- trendenser.se sa...

Vilket snyggt badrum ni har! Det ahde gärna fått flytta in hos mig /Frida

Hem och Lycka sa...

Såå vansinnigt snyggt, suktar efter Vipparna själv ;-) Var glad för ditt lilla fönster, vi har inget alls.. :-(

kram Mia

Vitt och Blått sa...

Jättefräscht! Det ser verkligen nystädat ut! Det är en så skön känsla! Vi kör temat grått, svart och vitt i badrummet, men jag tror att jag ska plocka in något färg, hmm, kanske blått?! ;) Ha en skön helg - kram E

Linruz sa...

Skulle ge mycket för ett sådant badrum.
Vårt är så grymt svårstädat och jag tycker att jag aldrig får det riktigt rent.
Ha en fortsatt fin lördag.
Kram kram Lina

Wilda Stenlyckan sa...

Superfint alltihop :-)
Gillar ljusrosa!
Trevlig helg!
Kram Sara

Lindis sa...

Oj så fint!! Super verkligen.

Camillasnyahem sa...

Hej hopp vad snyggt! Varifrån kommer er badrumsinredning?

Fortsatt trevlig helg tjejen! Kramis!

Fia-Lutta sa...

Gillar ditt badrum skarpt! Äntligen fick jag också tips på vart jag kan köpa en handduksstege som vi letat efter..
Älskar rosa!!

Anonym sa...

Hej!

Som vanligt underbara bilder! Badrummet ser jättefint och fräscht ut! Inlägget fick mig att ta tag i att städa mitt badrum, så tack :)

MVH Eva

Shopaholic sa...

Underbart badrum med stilrena saker, precis i min smak! :)
Du inspirerar :)

Ha en fin söndag!

Mitt lilla hem sa...

Visst är de underbart när det är nystädat... Har själv svart golv på toaletten..blir smutsigt väldigt snabbt;-(

Så fint ni har det!!

Ha en skön söndag!
Kram Linda

Sandra sa...

Jättefint badrum ni har!

Anonym sa...

Den tvättunnan vill jag också ha !! Och den lilla pedalhinken...
Har bara "investerat" i tvålpumpen ännu, det svider ju lite i plånboken när man handlar VIPP. men snyggt är det ! :)

Kram Kicki i Åre

angelmax sa...

jätte fint undrar vart du köpt din handduksstege (tror att det är det som de fina rosa handdukarna hänger på)

Anonym sa...

Åhh, så fint ni har det, du ger mig så mycket inspiration :) Vart har du köpt korgen som du har toapappret i? Bra idé, och snyggt dessutom :) kram Angela

Anonym sa...

Nu snubblade jag in på ert fina badrum igen. Måste bara fråga vilken storlek du har på vipp tunnan? Jag funderar på om 4liters är en bra storlek. Kram Malin