torsdag 21 oktober 2010

FÖRSTA FÖR ÅRET


Ja det är sant jag har handlat första julpyntet. Två vita träd från Bruka Design, enkla och fina och tänkta att pryda någon fönsterbräda här hemma...




Tooodelooo!




Ja just det mellan allt snorande och hostande ska man ju jobba också! Ibland är det bara för mycket. Huset hann bli halvstädat, var nämligen tvungen att fylla på det gapande tomma kylskåpet också och just det jobba lite däremellan! Det har varit ett evigt pusslande nu ett tag, vem hämtar, vem lämnar, jobbar du halvdag, jag tar denna dag, lite vab här och lite där, ja ni vet urtrist vanligt vardags göra så nog om det nu...


Jag ser framåt, tydligen mot juletider;) Nja, jag r å k a d e springa på dess urfina träd på vägen mot stormarknade och ja jag slog till fast än det är oktober!!! Ja jag vet, jag ska inte tjata om jul än, inte riktigt än iallafall, men på något sätt när flingorna sakta dinglade ner i några minuter blev det lite christmas feeling och just i precis då kändes det helt rätt att shoppa julprylar!




Nu måste jag fortsätta där jag slutade om vi ska ha lite helg fint här hemma:)




Vi ses i kväll!


KRAM PÅ ER SÅ LÄNGE!





18 kommentarer:

Linruz sa...

Åhhhhhhhhhhh vill med ha!!!
Var??
Kram kram
Lina

MITT VITA HUS sa...

Lina: Nordik ♥

Caroline sa...

Man måste ju passa på medans de man ha finns kvar ju ;)

huset i husvik sa...

Så nydelige! Slike vil jeg også ha:-)

helle

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Sååå fina!
Hoppas tjejerna snart blir fria från sina sjukdomar!

Puss!

Cattis sa...

Åh nu fick jag habegär!!! Undrar bara vart man ska hitta dom i min lilla stad?????
Tips på webbutik?

jenny sa...

superfina! Såna måste jag spana efter.

Anonym sa...

Det blev både granar och en ren;)Himlans nice!
Krya på er
kram från Tinnerbäcksgränd

MITT VITA HUS sa...

Cattis: Jag tror dess värre att Bruka design inte säljer över nätet:(

Tulipa sa...

Klart man får tjuvstarta! Nu går det så fort framåt!!!

Jättefina!

Kraam Mariette

Frida- trendenser.se sa...

Vilka snygga julgranar! Visst längtar man lite efter julen nu :)

Martina sa...

så fina! Själv spanar jag lussekatter varje gång jag går o handlar...

Anonym sa...

Mia.....
Ville bara säga att JAG är så glad att du e tebax :)
Du vet inte hur mkt jag uppskattar det :)
Alla fina tips, goa rätter du lägger upp!
Kräftsoppan, majssoppan MUMS!

Ville bara säga det :)

Trevlig helg å kram från Nina i Sthlm!

junitjej sa...

Snyggt julpynt!

Anonym sa...

Hej på dej
Funderar över vilken kamera du har? Du tar så fina bilder och jag är på gång att köpa en ny kamera men det finns ju en hel uppsjö av dem.
/Jessica

Josefin -Happy Days- (ny tävling pågår) sa...

Så fint julpynt, nu blir jag själv sugen på att leta nytt till julen.

Önskar en fin helg!

sandra sa...

Tur att vi har Nordik i stan! Måste kolla in dom! Jag har faktiskt börja spana efter lite julklappar, ska inte vara ute i sista minuter i år.. Fast det säger jag varje år.. Kram

Anonym sa...

Jättefina granar, det var ett bra tips.
/Jenny