torsdag 14 oktober 2010

BUSFABRIKEN & NYA FAMILY LIVING





Gillade reportaget från Linda Lindorff Isacsson massor i nya nummret av Family Living! Så fint hem med fyllt med massor av inspiration, gillade typ allt:)



Tjingeling!




Vilken härlig dag det blev! I morse regnade när vi steg upp men nu skiner solen:) I dag har vi gjort roliga saker minsann! Iallafall för Alice del, hon har nämligen haft en playdate i stadens busfabrik. Ett gigantiskt lekställe med studsmattor och klätterställningar från golv till tak, alltså ett mycket uppskattat ställe för de små:)


Just nu är jag själv ganska glad i att vara hemma igen, efter några timmar där om man säger så, judnivån där är ju inte den lägsta om man säger så... Så just nu kopplar jag av med nya Family Living en stund innan det blir trivselkväll på Emmsans skola! Som sagt i dag är agendan full, så det gäller att koppla av de minuter man kan på sin lediga dag:)



Rosa rosor från min Honey just nu på köksbordet, små guldkorn som förgyller vardagen!


Nu var det avkoppling på schemat ja, bäst att sätta fart med det då;)


KRAM PÅ ER!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har! Du har skapat ett "måste läsa varje dag"-behov hos mig :O)
Tack för att du delar med dig och inspirerar.
kram a

Helenas loggbok sa...

Hej!
Vilken fin bild på dig! Håller med ovanstående om "måste läsa varje dag" behovet. Du inspirerar massor. Vi håller på att bygga sommarhus i Sverige, närmare bestämt i Blåvik i södra Östergötland. (Annars bor jag ju i Luxemburg). Jag håller på att planera möbler till det nya huset och jag hittar massor av inspiration hos dig. Nu såg jag ert soffbord som är så fint i vardagsrummet. Är det ett Gunilla Allard - Chigago bord eller kommer det någon annanstans ifrån?
Tusen tack för det du delar med dig av. Jag vill bara se MER!
Stor kram
Helena

Anonym sa...

Snygga kvinna : )

Tack för all inspiration och alla fina bilder - älskar att kika in här och inspireras!

Stor kram/Frida

Grodmamman sa...

Fint kort på dig!:)
Härligt att få rosor, fina var de!:)
Läser också din blogg varje dag och gillar din stil.
Kram

Ida sa...

Bästa bloggen :) kollas flera gånger om dagen!