måndag 25 oktober 2010

BURR DET BÖRJAR BLI KALLT




Tjingeling Måndag Morgon!



Japp då var det måndag igen och nej inte favorit dagen! Idag är det en massa to do's på schemat. I eftermiddag hoppas jag på att hämta ut ett paket med nya skor till mig. Frös nämligen så in i bomben om fossingarna förra veckan på väg till jobbet tidig morgon och efter att spanat in utbudet på skor i denna stad blev det att klicka hem ett par i stället. Nu är det bara att hålla tummarna att de passar, brukar nämligen aldrig beställa skor via nätet...Brukar ni?






Ett par UGG's i modellen classic cardy i black blev det som klickades hem. Tror de blir perfekta att bara dra på sig till vardags när man är på språng till jobbet eller ska hämta och lämna sessorna på diverse...




Ha en fin måndag, fina ni!:)



KRAM




7 kommentarer:

Åsa sa...

Jag brukar beställa från nätet men har aldrig klickat hem skor trots att det finns mycket snyggt..borde kanske pröva. Jag håller tummarna för att dina snygga stövlar passar :)
kram Åsa

Linruz sa...

Fullkomligen älskar mina.
Beställde dem ju på nätet och de satt som en smäck på fossingarna.
Skulle kunnan gå med dem på dyget runt så sköna är de.
Du kommer inte bli besviken.
Kram kram Lina

Josefin -Happy Days- (ny tävling pågår) sa...

Tack så mkt, roligt att du gillar min nya bloggdesign. :-)

Hoppas du har en fin början på veckan, kram!

Matilda Bakar Fotograferar sa...

Å jag älskar just dessa UGG´s. Köpte faktist exakt likadana i helgen och valde storl 36 som passade perfekt. Normalt har jag 37 men dessa kändes för stora. Hoppas du kan ha dina när de kommer!!
/Kram

Anonym sa...

Kallt och dessutom halt har det blivit.
Har aldrig beställt skor på nätet då mina fötter är så kolossalt STORA !.
För mig handlar det aldrig om vad jag skulle vilja ha utan vad finns det.
Rejäla herrdoningar får det tyvärr bli.
Ett par robusta blundstone fick bli höstens köp.
Kanske en ide vore att ta reda på när After Dark byter ut sin collection så kanske kan man få lite mer feminina spiror!

Nit huggsen var annars riktigt coola och snygga

Lycka till med din beställning nu.

Kram Carina i Älvsjö

Anonym sa...

Undrar vilken nätbutik du hittade dessa...??
Tacksam för hjälp!

MVH Johanna

Linda sa...

Superfina stövlar! Vilken nätbutik köpte du dem i?