torsdag 23 september 2010

VÄLKOMMEN TORSDAG


Älskar min brädvägg i hallen, det är nog en bland de sakerna jag gillar bäst här hemma i vårt hus! Välkommen skylten kommer från Ylva Skarp och Zinkhuset från Walther & CO.



Heeeej mina fina bloggisar!



Ledsen att jag inte har varken bloggat eller hunnit kika in till er. Tiden rusar bara på och ja helt enkelt har dygnet för få timmar då man ska hinna med att jobba, hämta & lämna barn, åka på diverse fritidsaktiviteter, städa laga mat och få typ en sekund över till att bara vara sig själv! Just nu är jag mitt inne i en sån period med massor av allt, så ni sötisar som mailat frågor, jag kommer snart till er och ni alla nya läsare välkommen , hoppas ni kommer trivas och finna lite inspiration i vardagen här ♥



Vi får se om jag hinner blogga mer i dag, i dag är nämligen en ledig dag:)






S T O R K R A M




Pssst födelsedagsbarnet tackar för all uppvaktning och säger att cyklen var p e r f e k t på alla sätt och vis!





7 kommentarer:

Helt Enkelt sa...

halloj :)

du är väl för gullig, tack så mycket!!
jag tänkte att jag skulle göra ett litet
kamera/redigeringsinlägg snart.
har varit och tittat på ett nytt
objektiv idag. det kommer in till butiken
i nästa vecka, då ska här provas :)

ha det fint på din lediga dag!

kram.

Anonym sa...

Hej! Jag undrar vad typsnittet (det som ser handskrivet ut) i förra inlägget heter? Tacksam för svar! Håller på med bröllopsinbjudningar och skulle älska det där!

Hem och Lycka sa...

Såå snyggt med brädväggen och Ylva Skarp är bara bäst helt enkelt ;-)

kram Mia

Josefin -Happy Days- sa...

Passa på o njut av en ledig dag du, bloggvärlden finns kvar där o den kan vänta! Ha en riktigt fab dag du med, kram!

Mitt vita hus sa...

Anonym: Det är inte ett typsnitt direkt den snirkliga texten utan såkallade brusches för Phtoshop som man köper på Designerdigitals.com, desa med den urfina snirkliga texten är Ali Edwards´s som jag köpt där.
Lycka till med fina bröllops inbudningar, du kan ju alltid ladda hem en massa gratis typsnitt från Dafont.se som är väldigt fina med..eller så kolla du in hos kevinandamanda.com där finner du med en massa härliga typsnitt gratis:)

min blogg sa...

Tack så mycket för svar ! :)
Vet du varför dott typsnitt för hela bloggen ändrades vid en annan data ?!

Anonym sa...

Hej !
Vd har ni för dimension på virket på er brädvägg ? Är det råspont ?
Har ni målat innan ni satte upp den ?
Har en snickare på ingång och har lite svårt att bestämma mig, men vill ha det som der ser ut på din bild ! :)
Jättetacksam för svar !
Kram Kicki i Åre