tisdag 14 september 2010

SKULPTURFABRIKEN - VÄRT ETT BESÖK




God morgon pinglor!


I går gjorde vi ett besök på skulpturfabriken dels för att få lite inspiration till trädgården och för att tillfredställa mammans behov att att kika på vackra ting! Jag det är ju inte direkt så att barnen är superförtjusta i alla saker mamman vill kika på jämt, men man får liksom kompromissa lite, en sak till mig en sak till dom:) Så i dag blir det ett besök i välkända grottor och korvgrillning på stranden som står på agendan!


Alice provar übersnygg stol! Jag skulle kunna tänka mig två sådana betongkrukor som man ser bakom henne i min trädgård!


Jag skulle g ä r n a vilja ha en grupp utemöbler från skulpturfabriken, snyggaste bänken som gjorts kanske!

Svart bänk med vitt fårskinn, me like a lot!



Dessa underbara snäckor i betong ser ut som godisar där dom ligger. Vilken ska man välja månne, jag vill ha alla!?! Gissa vilka som följde med hem??:))



Fina bloggisar ha en underbar dag, det ska jag:)



KRAM





13 kommentarer:

Anna sa...

Vad mycket fint ! Det ruffa med det mjuka är så fint tycker jag! Vart ligger denna fina skulptörfabrik? Kram Anna

a piece of happiness sa...

Bara skylten på Skulpturfabriken gör att man vill gå in.

Kram LiseLotte

Weronica - En mammas dag sa...

Ett av mina favoritställen på ön. Man vill ta med sig allt hem :)

Karin sa...

Fina bilder, man blir nyfiken på mer.

Olivia. ♥ sa...

HEJ UNDERBARA DU!

Otroligt fina bilder du visar idag...men det som alltid då!!! ;) Jag älskar bilden på den svarta bänken och det vita fårskinnet. Helt i min smak. Fniss*

Ha en fortsatt trevlig vecka!

KRAMIS // OLIVIA ♥

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Bänken är verkligen bland det snyggaste jag sett i bänk-väg.... dyr som poker är den säkert oxå!

Puss!

Linruz sa...

Åhhhh vilket himmelrike.
Några snäckor hade jag inte tackat nej till :) skulle kanske gjort en beställning av dig.
Kram kram

sandra sa...

Åh jag gillade också den bänken!

gella sa...

Har gett dig en award -som tack för att du finns kvar i bloggvärlden! :)

Ylva sa...

verkar helt grymt!

Maria Riazzoli sa...

jättefina bilder!!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Härliga dagar niverkar njuta av!!!
Vi har blåst o regn.. Riktigt höstväder nu

kram madde

Anette sa...

Åh, snäckorna är underbara!
Måste försöka komma ihåg det till nästa sommar och vårat Gotlandsbesök :)