måndag 27 september 2010

OCH SÅ VAR DET...



Hej på dig måndag!



Ofta känner man ett glädjeskutt när det äntligen blir fredag och det vittnar bloggvärlden ständigt om med sina härliga "Happy-friday-inlägg".


Även jag som jobbar vissa helger känner faktiskt så trots att jag måste slita mig från min hjärtan då jobbhelgen kallar! Men den härliga helgen går för fort, alldeles för fort i min mening och helt plötsligt så var de ganska fort måndag igen. Urk känner jag för måndagar, jobbar jag är det oftast upp till öronen med jobb och det känns som man bara står still och trampar på ett ställe och är jag ledig så blev det helt plötsligt bara en vanlig måndag och vardag igen! Nä blä för måndagar - eller vad säger ni?!



KRAM



6 kommentarer:

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

God förmiddag!

Måndags ångest hade jag förr. Men nu slutar jag alltid tidigt på måndagar så det känns bra.

Ny vecka nya möjligheter!
Största kramen

ps, sittkuddarna e supersnygga blir nog sådanatill till köket. Ett måste med sittkudde till ömma tolixrumpor :)

Karin - AlicesMamma sa...

Känner igen mig i dina ord om måndagen :) Och helgen med för den delen! Måndagar på mitt jobb brukar innebära högtryck - många som gått med småkrämpor under helgen väntar med att söka tills det är vardag och akuten blir knökfull. När jag jobbade på avdelning brukade måndagförmiddag vara rena kaoset med alla kommunkontakter och utskrivningar. Nej, tacka vet jag lediga måndagar :)

Ha en fin dag - trots ångesten ;)
Kramar!

design traveller sa...

have a nice week :)

Åsa sa...

hoppas att din måndag trots allt blev bra..jag försöker se positivt på måndagar..att jag har en hel vecka som jag inte riktigt vet vad som ska hända..men det är inte alltid det funkar haha..
kram Åsa

Linruz sa...

Ja fy för måndagar!!!
Fördelen är dock att det snart då är fredag igen...fniss!!!!
Hoppas din måndag blev bra trots lite måndagsångest.
Kram kram Lina

Bella sa...

FY för måndagar... Håller med dig till fullo, skulle man inte kunna hoppa över måndagar?? Fast då blir ju tisdag den där "första" dagen.. ja ja, det är väl bara att gilla läget!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella