onsdag 29 september 2010

NYA VÄSKAN - LILLY of SWEDEN





God Morgon Bloggisar!



Ibland är jag så där velig av mig, i alla fall när det gäller saker till mig själv, inte till barnen eller hem då går jag oftast rakt på sak och slår till på direkten när jag finner det jag vill ha. Kommer ni ihåg att jag letade efter en sån där liten väska att bara slänga över sig, lagom för plånbok, mobil och nycklar och så klart lilla läppglanset!:)

Jag kom aldrig till skott med Wera väskan, vi åkte till Gotland och när jag väl kom hem var den slut här! Men det var ju tur för helt plötsligt dök ett nyhetsbrev upp i inkorgen från sötaste tjejerna på Creative Lounge och vad ser jag... ja precis den där väskan jag letade efter, till ett mycket bättre pris desutom (visst visst denna är inte i skinn som Weran, men ska jag köpa en i skinn vet jag precis vilken jag ska spara till!;)

Iallafall klick klick sa det och i brevlådan med typ världen snabbaste leverans kom Lilly!




Tack Evelina & CO finaste tjejerna i norr för denna gång, jag är supernöjd!



Ni alla rara där ute ha nu en underbar onsdag!



KRAM



8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!

Om man är sugen på något liknande fast i skinn kan jag tipsa om Twist and Tangos väska som finns hos Ellos. Såg den först hos En mammas dag. Jag har ännu inte fått hem min men den ser fin ut på bilderna (fanns i brunt och svart). Jag beställde den med en 50% rabatt så priset blev överkomligt :)

Sofia

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Den vart ju fin!
Jag har precis fått hem en alexa oversize. En kompis e flygvärdinna och fått den uppsydd i äkta skinn hos en skräddare. Så det e en toppenkopia till ett toppenpris fniss.

Ha en fin dag
Kramis Madde

MITT VITA HUS sa...

Sofia: ja jag såg den, Dick kommer jag nog lägga pengarna på en Mulberry om jag ska ha en skinnväska:)

Madde: lyllo dig *inte ett dugg avis* skulle gääääärna ta den i svart:) kraaam

Förgätmigej ♥ sa...

Snygg!:-)
Stina

P e r l a n sa...

Jättefin väska! Precis så där lagom i allt :)
Ester Elenora sjal vill jag med beställa hem en.. men jag har satt mig själv i köpstopp. Får se hur länge jag står ut! haha
kram

Anonym sa...

Ja, det gör du rätt i :) En Mulberry skulle jag inte ha något emot alls :D

Sofia

Lisa sa...

Superduperfin väska! Gillar särskilt det snygga spännet på fickan. kram

Josefine sa...

Vi gillar nöjda kunder :) och vilka fina bilder du har tagit.
ps. det har kommit in en massa fina sjalar till Creative lounge från Lilly nu också.
All the best
Josefine ( Lilly of Sweden)