torsdag 23 september 2010

MAMA & NYTT FYND IGEN



Ett tag trodde jag jag växt ifrån den i och med sessorna växte och blev större, behovet för just det bebis fanns liksom inte riktigt längre! Men sen nappade jag igen på ett såndärt tre-nummer-för-50-rikdaler-erbjudande och nu är jag ganska fast igen! Ny numret damp ner i brevlådan i dag och jag säger bara som de söta Norskorna -löp och köp!!!



Heeej igen finingar!






Jag som skulle ta det lungt idag och hinna fixa en massa saker fastnade givetvis i soffan med nya nummret av Mama. Så klart eftersom min stora idol Leila prydde omslaget, gahhhh love here! Vilket härligt reportage det var för oss leila/inredningstokar och gud vilken söt liten guldklimp vid namn Walter hon har (jag diggar namnet Walter totalt!!!), så ni som inte prenumererar köp detta nummer bums:)




Jo sen råkade jag springa på superbilliga orkidéer igen hi hi. Så klart fick några följa med mig hem och ingen har gått av under hemfärden:) Jag som bara skulle ha lite ny ljung då min fina plantering på framsidan hade total dött när vi kom hem från Gotland!



Ett av fynden i min svarta Sturehofkruka!




Nu är det bäst jag börjar med lite hemmafix & förberedelser inför kvällens middag bums för snart kommer hjärtat mitt hem!




HUGS AND KISSES TO U!



10 kommentarer:

Anonym sa...

Vi delar visst samma husgud ..ut och löp nu Carina!
Stod i söndags och blängde på en vackert lila sturehofskruka . Tyvärr var krukmakeriet stängt så den kom ej med hem. Den skulle också ha passat fint hemma hos dig hos tillsammans med dagens blomfynd.

Har du förresten spanat in doftljusen från Humanity? ..kommer i vacker ask som väcker ha begäret!

Tack för titten / Carina i Älvsjö

Hem och Lycka sa...

Å, då måste jag be maken köpa hem Mama till mig, har inte påbörjat någon prenumeration ännu. Gjorde det i förra graviditeten och blev så otroligt ledsen varje gång tidningen kom innan jag fick stoppat den. Gillar ju också Leila skarpt!

kram Mia

Anonym sa...

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kan du inte lägga ut fler bilder från repotaget med leila ja sprang till affären men inget nytt nummer med underbara leila

kram olivia

Anonym sa...

Åh vad jag gillar din blogg och dina fina foton, så himla klara och fina i färg och kontrast! Du är lite lik Leila av vad man kan döma av lilla fotot på dig, samma glöd i ögonen och du verkar lika go som hon verkar:)

Kram på dig bästa bloggerskan!

//W

Elin - Ett hus till oss sa...

Vilka fynd du hittar jämt, du är duktig! :)

Jag håller med om att det är underbart med nya,tjocka,fina tidningar i brevlådan. Måste nog starta en ny prenumeration snart.

Sv: Jaa, du gissade rätt! :)

Jag önskar dig en fin kväll, Kram Elin

Tulipa sa...

Jag slutade också läsa Mama för något år sedan, men jag tror faktiskt du har rätt... Tittade i några när jag var på BVC sist och då var det " Vill se mer, vill läsa mer..!!"

Älskar också Leila, - och du lovely bilder!! Som alltid!!!!

Sturehofs krukor är sååå fina...jag är ju lycklig återförsäljare av dem också..*ler*..

Kraam mariete

sandra sa...

Åh den måste jag köpa på tisdag när den kommer ut i butik!

Anonym sa...

Nice:)

Karin - AlicesMamma sa...

MAMA är verkligen en sån där humör-tidning, ibland passar den en och ibland inte! Leila är en stor favorit även hos mig så detta numret kan jag nog inte missa :)

Som vanligt är det otroligt vackra bilder härinne... :) Du är så duktig!

Ledig torsdag brukar kunna innebära helgjobb i vår bransch, själv är jag 4-ledig! Kors i taket...

Ha en fin helg, jobb eller ej!
Kramar

Josefin -Happy Days- sa...

Jag nappade på samma erbjudande jag. Ska passa på o läsa nya numret jag fick igår när jag åker 5 timmar ner till ett bröllop i skåne imrogon. :-)