måndag 20 september 2010

IT'S YOUR DAY



Mitt älskade gryn nu vill jag stanna tiden bums, den liksom flyger förbi! Det känns som i går du låg där alldeles kladdig på mitt bröst, precis ny i världen. Vi två blev en familj när du kom, önskad och älskad från första stund, idag hela åtta år sedan!


Tjingeling!


För idag är ingen vanlig dag, för det är vår Emma's födelsedag!

Snart blir det kalas här med kakor och tårta i stora lass, saft, ballonger och såklart en massa paket till vår fina åtta-åring.


Nu - mumsa en massa gott - see u later!


KRAM



33 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er flicka!

Sofia

Hem sa...

Grattis, och kärleks kramisar!
Vilken lycka att få ha barn...:)

Love, Annaleena

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Grattis till Emma idag! HOppas ni alla får en underbart mysig dag!

Puss!

Linruz sa...

Stort grattis från alla oss.
Kram Lina

Anonym sa...

Grattis till söta 8-åringen!!!

Kram Åsa i Jönköping

Bodil sa...

Åh, jag känner precis likadant sedan våran Melker fyllt åtta för någon månad sedan. Man vill bara stanna tiden. Ett tydligt tecken på att de börjar bli stora är att önskelistan inte innehåller en enda sak under 1 000 kr. Det blev vi varse i år. Men även här blev det en ny cykel. Och nöjd är lilleman. Grattis Emma på 8-årsdagen.

Anonym sa...

Grattis till stora tjejen!
Vilken lycka att få en ny fin cykel ;)

Är så glad att du börjat blogga igen!// Kristin

gella sa...

Åh, hon är otroligt fin din lilla, nej jag menar STORA tös!! :) Tänk vilka skatter att ha fått barnen som gåvor!! <3

Camillasnyahem sa...

Vilken söt tjej! Hon är väldigt lik dig. :) Grattis till 8-åringen, klart det är stort!

Maria sa...

Hurra hurra! Grattis till stora tjejen på födelsedagen! Kladdkakemuffinsarna ser vääääldigt goda ut...

Ha en fortsatt fin måndag!
Kram Maria

Grodmamman sa...

Stort GRATTIS till Emma! Fin bild!
Vi har också en tjej som fyller 8 här i höst. Hon har dock inte börjat med sin önskelista än...
Kram

Weronica - En mammas dag sa...

Grattis stora tjejen! Hoppas att dagen blir fin!

Anonym sa...

Vilken bra dag hon fyller år på ! Jag fyller också år idag ! :))

Grattis till er fina tjej !

Kram Kicki i Åre

sandra sa...

Grattis till er stora tjej!!

Anonym sa...

Grattis till Emma! Vill även passa på och fråga vilket kakel det är ni har i köket? Såå snyggt:) Mvh Linda

Maria sa...

Vilken fin dotter du har! Hoppas hon blev nöjd med sin dag!

Mrs. b sa...

Grattis till stora tjejen!
Hoppas ni haft en toppendag!

poetrywhite sa...

Vilken superdupersöt dotter!! Så grattis!
Kramar malin

Tallbacken sa...

Grattis till stora tjejen! Vad söt hon är! hoppas hon haft en toppendag

Josefin -Happy Days- sa...

Hoppas tjejen hade en bra födelsedag, så fin muffinsarna såg ut, mmm! :-)

VITA NYANSER sa...

Grattis till 8-åringen! Jag har oxå en sån här hemma = ), visst går det fort! Så fina och smarriga kakor, mums!

Kram L-L

Lina sa...

Så fin hon är!
Hoppas dagen blev finast!

Kram
Lina

Malin sa...

Kärlek! Grattis i efterskott till er stora tjej!

Anonym sa...

Jag är sååå glad att du är tillbaka, älskar din smak för inredning! Jag ska precis lämna in till bygglov för vårt andra husbygge (det förra byggde vi för 5 år sedan) och funderar nu på vita färger men blir inte klok! kan du SNÄLLA hjälpa mig?!
Väljer vi vita fönster (velar mellan vita eller silver/grå men lutar åt vita med silver/grå fönsterbläck) så är de i färg NCS 0502 Y.. Vad ska man då ha för vit färg på vita putade huset? Vi gillar NCS 0500 N men är tveksam om det blir för kritvitt mot fönstrena.. likadant om vi väljer den färgen på väggarna inne! jag vet ju att du har sån bra smak och är noga med dina val! vad har ni valt för vit färg?!? VORE TACKSAM för råd! //Em

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till Emma på 8 års-dagen!! Vad söt hon är o hon har mammas vackra ögon:)

Imorgon fyller min bonusdotter Tindra 9 år, hon har blivit sjuk o fått feber..typiskt!

Ha det bra!

kraam Jenny

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Ohhh GRATTIS! Hoppas att ni fick en underbar dag!
Hon e ju så söt!

Kram

Anonym sa...

Måste få fråga var du köpt de cerisa formarna?
Muffinsarna såg såå smarriga ut:)

Anonym sa...

Vilka bruna ögon! Grattis, grattis! : )

Jag undrar vad fonten heter, sen snirkliga, som du skrivit så fint med?

Maria sa...

Grattis! Jag fyllde också igår och jag känner många som fyller samma dag som jag! Populärt datum ;) Visst hade du ett recept på maräng som du hade spritsat som små siffror för nåt år sen? Eller så kanske jag misstar mig men jag har för mig att det var du!

September sa...

Grattis på födelsedagen säger jag till den helt ljuvligt söta tösen!

Tror hon har sin mors vackra ögon...
Om det är dina man ser över kameran. *ler*

Mia sa...

Hej.

Åh jag riktigt fick den där mysiga känslan från när de låg där på bröstet alldels nyfödda. Så gosigt. Ja ibland vill man verkligen stanna den där tiden som man inte riktigt vet vart den tar vägen.

Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Hipp hurra en dag i efterskott:) Visst växer dom snabbt, tänk på mig som har en kaxig 13-åring och går i sjuan, hujedamig. Tine k skärmarna skulle också sitta fint i mitt nya fina kök. Ha det gott/ Kramkram Anne

Karin - AlicesMamma sa...

Stort grattis till både Emmsan & hennes föräldrar ett par dagar för sent! Stort att bli åtta och stort att inse hur tiden flyger förbi som mamma...

Kramar till er båda :)