torsdag 16 september 2010

HEJ DÅ ÖN!


Årstiden börjar skifta här med och i går bjöds det på en hel del regn och blåst! Men vi trotsade vädret på eftermiddagen och tog en promenad tillsammans på stranden nedanför våra vänners hus!





Heeej Bloggisar!




Nu lämnar vi snart ön så det blir ett kort inlägg för jag måste packa liite:) Det har varit underbart här, en massa mys med våra vänner och en hel del roliga utflykter, men mest bara total avkoppling och uppladdning med ny energi och inspiration inför alla kommande mörka dagar. Älskade Gotland snart kommer vi hit igen, det är så säkert!




KRAM PÅ ER, VI SYNS HEMMA!


8 kommentarer:

Linruz sa...

Välkomna hem
Kram Lina

Signe 1 sa...

åhh vilka fina bilder!! förstår att det känns vemodigt att lämna öjn....

ta hand om dig vännen!

kram!

Vitt och Blått sa...

Vilken helt underbar bild på stenarna!!! Älskar också Gotland! Måste åka dit nästa sommar! Köpte ett fårskinn från ön i somras - underbart mörkgrått långhårigt - älskar! Har tre fårskinn hemma och skulle gärna ha fler! Ha en bra dag!
Kram Ewa

Josefin -Happy Days- sa...

Vilken vacker o inspirerande blogg du har, jag ska kika vidare lite senare för nu ska jag ut va hurtig i löparspret! ;-P

Kul att du hittade in till mig o gillade bloggen, kram!

sandra sa...

Jag har aldrig varit på gotland men skulle så gärna åka dit, får nog bli en sommarsemester framöver!

Karin - AlicesMamma sa...

Oj vilken häftig känsla - det var lite som att se sig själv när jag kikar in här :)
Jag är också en inredningsgalen mamma till en liten Alice, om än nått år yngre :). Och jag jobbar som sjuksköterska!

Ska bli kul att följa någon med liknande vardag :)

Maria sa...

Fantastiska bilder!! Älskar den första, vilken höstkänsla!

Tack snälla för din kommentar. Så kul att du gillar min blogg. :) Självklart är det okej att länka.

Ha en riktigt fin helg!
Kram Maria

Ninnie mamma till Noah 2010 sa...

Vilken sötnos!