fredag 17 september 2010

HEJ FREDAG



Jag började min dag med gott stenugnsbakat valnötsbröd från Rute Stenugnsbageri, mums vad gott det är! Till det en kopp Clipper te som jag första gången drack hos fina Weronica. Gud så gott detta te är, har ni inte provat så gör det:)


Tjingeling I'm home!


Borta bra men hemma bäst, det är väl iallafall så eller hur?


Visst just nu ligger det drösvis med tvätt i tvättstugan och kylskåpet gapar ganska tomt, men det är ändå ganska så skönt här hemma trots det! I dag blir det fix som står på agendan det är så sant. Upppackning och renbäddning, storhandling och typ 100 maskiner tvätt, låter kul va?




Vi ses senare, då ska jag visa ett fin fint Gotlandsinköp!



´
KRAM




7 kommentarer:

Josefin -Happy Days- sa...

Mysigt och inbjudande det ser ut! :-)

Åh Gotland, älskar Gotland! Vi skulle åkt dit i somras men kom aldrig iväg, men nästa år då ska vi bara dit! Bor ni där eller bara fritidsboende?

Önskar en riktigt happy friday!

milla sa...

Vilken härlig bild!!
Tack för det tetipset och välkommen hem!:)

Linruz sa...

Mmmm sugen på att testa det där teet jag med.
Mums brödet låter smaskens.
Kram kram Lina

Helenas loggbok sa...

Vad mysigt och fräscht det ser ut när du ska frukost. Är så glad att du börjat blogga igen för du inspirerar mig så mycket med ditt fina hem och dina fina bilder.

Har en liten fråga om din Daulit vattenkokare som syns på bilden. Är den vit, eller är den creme vit? Den ser så vit och fin ut på bilden. Kanske har du köpt den för länge sedan, för den finns inte i vitt när jag letar. Skulle bli jätteglad om du har möjlighet att svara mig på mail: helenasloggbok@hotmail.com

Stor kram och trevlig helg!
Helena i Luxemburg

Mitt vita hus sa...

Josefin: nejdå vi bor på fastlandet men min bästa vän bor där:) vi bor hos dom i en liten stuga när vi åker över! Tack detsamma till dig KRAM

Helena: Tack <3
Min Dualit är kritvit, fick tag i ett ex innan de utgick till ett superbt pris! Det var nog två år sen! Kolla runt kanske kanske finns den i vitt på nätet någonstans:) Kram på dig!

Familjen i Uttran sa...

Underbar bild från köksbordet! Trevlig helg!

Anna sa...

Åh, vilken fin bild! Hur får du de så krispigt ljusa? Jag försöker men kan inte få till det med min Canon Rebel. Tack o Kram!