onsdag 29 september 2010

BÄSTA MAT & VIN MAGASINET




Tjingeling bloggisar!


Ett kort kvälls inlägg bara för arga snickarn har börjat på kanal 5 och det får jag inte missa:) Snyggo-glam-fullt-med-inspirations-mat-och-vin-magasinet damp ner i lilla brevlådan i dag. I löööv Elle mat & vin, alltid massor inspiration till middagar såväl fest som vardags och för att inte tala om stylingen i bilderna me like! Vill ni tjuvkika på innehållet klicka här!



I morgon ska jag bjuda er på ett middagstips, så kika in då vetja:)



LOVE TO U ALL




8 kommentarer:

Emma från Kastberga sa...

Vilket omslag, vilken tårta, snacka om att man blir sugen!
Tittar in imorgon och får middagstips ;)
Kram

Anonym sa...

Mitt ex kom också häromdagen. De kommer inte så ofta och då blir det alltid en glad nyhet för en magasinoholic som jag.

Brevlådan har nu i veckan varit bra full av favvomagasin och jag ligger efter med läsandet..inget större problem dock.
Märkligt är det ändå att höstnummret av elle alltid har chokladtema!.

Ser fram emot middagstips imorgon.

Kram från Carina i Älvsjö

Linruz sa...

Som sagt min ligger oöppnad här och väntar på att läsas i morgon när jag är ledig :)
Kram och ha en fin kväll

Nettan sa...

Mitt absoluta favvo matmagasin oxå..ä för övrigt en total tidningsnarkoman...älskar både mode, inredning och mat!;-)
Väskan du köpt var riktigt snygg!!!
Ser fram emot mattipset!!
Kram Nettan

Josefin -Happy Days- sa...

Åh nej, menar du att Arga snickaren började ikväll!? Det missade ju jag, måste se reprisen!

Ang objektiv så försöker jag köpa med så hög bländare som möjligt, just nu går en flitig 50 mm varm med 1,4. :-)

Kul att du vill tävla, kommer upp snart! ;-D
Kram

Hemma hos Katta sa...

Vilken underbart glassigt omslag! Me like!

Härligt, då tittar jag in imorgon igen! =)

Ha en fortsatt fin kväll! Kraam Katta

Anonym sa...

Slinker visst in en stund igen och tänkte nu fråga om det vitmålade månbordet . Var står det och hur fick du till det ?. Tycker att det är så himla fint att blanda gammalt och nytt i inredningen och är därför lite nyfiken hur du gjorde?
Snyggt stilleben eller praktisk förvaring?

Kram från Carina i Älvsjö

Nanna sa...

Åh har ett nytt nummer kommit ut! Det måste jag inhandla!