måndag 13 september 2010

ÅH UNDERBARA GOTLAND




Man kan ju nästan se att det är ett hjärta eller hur!?:)



Heeej söta bloggisar!



Dagarna bara springer iväg, det gick förvånandesvärt lätt att hitta tillbaka till semesterlunket bara bums så där så var man där igen. Här på ön känns det inte lika höstigt som hemma utan bara som ljuv sensommar! Trots att jag packade ner nya lilla lapen i väskan har den inte kommit på förrens nu. Tänkte bara bjuda er på fina kort från fårö där vi strosade runt bland stenarna i går. Vädret var skiftande, men ljuset kom fram några gånger så några fina kort blev det!

Underbara vyer!


Hur mång sten kan man få med sig i famnen och vilka ska man välja att leka med när så många har så spännande former?


Nu ska vi snart ta en promenad bland all kullersten innanför muren och ikväll blir det återigen en mysig middag med våra älskade vänner!



Vi ses snart igen!




KRAM






12 kommentarer:

Signe 1 sa...

superfina bilder du har tagit!! gotland verkar helt fantastiskt!! vill oxå åka dit...

ha en fin dag vännen!

kraam s.

Weronica - En mammas dag sa...

Hjärtsnörpet sätter in med längtan och saknad. Den ljuva ön. Det måste vara alldeles speciellt att vara där "off-season" när man slipper trängas med många på dessa magiska platser. Ha det fortsatt fint!

a piece of happiness sa...

HA HA jag hade gärna hjälpt till med att bära sten, älskar sten.


Kram LiseLotte

Linruz sa...

Åhhh tack för att vi får följa med till ön!!
Det ser fantastiskt ut, måste verkligen komma i väg dit ngn gång.
Har reflexskärmen landat än?
Njut lite åt mig med.
Kram kram Lina

eva sa...

Å VAD JAG LÄNGTAR TILL GOTLAND NÄR JAG SER DINA KORT.HAR VARIT DÄR 2 GÅNGER.UNDERBAR Ö.
EVA

S o F sa...

Instämmer - underbara Gotlandsbilder!!

Tulipa sa...

Låter härligt!
Vilken frihet det är i de vyerna...

Kram Mariette

Anna sa...

HEJ !!!
Åhhhh vad glad jag blev när jag googlade på din blogg för att se om du tagit upp bloggandet igen!!! Älskar din blogg !!!!!!!!!!!!!!!!
Ha det fint! KRAM !!!!!

Helt Enkelt sa...

det går hur bra som helst att ta med sig
MASSOR av stenar från Gotland!
jag är en stensamlare...big time :)

ni ser verkligen ut att
ha det bra.

kram.

Josefin - Krydda Livet sa...

Visst är det fint på Gotland!!! Vackra bilder! Och självklart kan man se att stenen är ett hjärta :)

Kram

Postadress Torslanda sa...

Underbara Gotland. Ta med er en bit hem.

Anonym sa...

Du vet att man inte får plocka sten där va?