torsdag 5 augusti 2010

VINK VINK








Hej mina fina vänner!




Ja visst har det varit sommar allt och visst ligger det lite sommar kvar i luften! Hoppas ni haft en lika underbar sommar som jag! Jag njuter nu av mina sista semesterdagar och jag känner mig så lycklig av att fått vara ledig tillsammans med min familj, fått njuta av härliga sommardagar tillsammans, både i sol och regn. En liten bit av mig längtar i vanlig ordning efter sensommar, murriga färger, rutiner, höstblommor på torget, mysig koftor, blåbär och svamp i skogen, tända ljus och mysa inne tillsammans, men jag ska njuta en stund till av sommaren det lovar jag!





Jag har läst alla era fina ord till mig, varenda ett av dom. Tusen milijoners tack för alla små kommentarer och alla de dryga 400 mailen som dimpit ner i inkorgen hos mig! Ni ska veta att det berör något enormt!





Mina vänner jag säger så här för stunden, det finns hopp!



Kram alla fina!




56 kommentarer:

Drömvillan 2009 sa...

Hej Mia! Ååhh vad jag blev glad när jag såg att du slängt in ett litet inlägg! Jag hoppas att du har en massa inspiration som du vill dela med dig av på din härliga blogg!
Njut nu av de sista dagarna på din semester!
Kram Anna

från hus till lya sa...

Yes yes yes, kom tillbaka e du gullig.
Det är tomt utan din blogg.

Kram på dig

Hem sa...

Halloij!
Så skönt och höra att du har haft en bra sommar med familjen:)
Det är ju värt hur mycket som helst.
Men
jag saknar dig bloggvännen :):):)
Och hoppas hoppas att Mitt vitahus repar sig!

Sötaste kramar!
Annaleena

Jenny sa...

Hej Mia!
Vad glad jag blev när jag såg i länklistan att det var ett nytt inlägg hos dig! Välkommen tillbaka! Oj, 400 mail??! Du ser, vi är många som gillar dig o din blogg:)

Ha det nu riktigt skönt de sista dagarna av semestern!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Åååååå.... äntligen ett inlägg från dig, har väntat så!!
Kom tillbaka - vore underbart med mysiga höst-inlägg från dig!
Hoppas...
Kram Johanna

AnnikaS sa...

Vad härligt att du ger ett livstecken ifrån dig. Jag hade ju nästan precis hunnit lära känna din blogg när du tog en paus, men jag ser fram emot en fortsättning.
kram Annika

Anonym sa...

HEJ!

Blev så glad när jag såg ett inlägg från dig på Bloggkoll! Ser fram mot många fler! *håller tummarna*

MVH Eva

Johanna sa...

Härligt att du är tillbaka!

Weronica - En mammas dag sa...

Nämen, hej där :) Long time, no see. Allt har sin tid, såväl som hösten som bloggpauser. Hoppas att du finner din väg framåt här! Kram

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vad skönt att sommaren varit till belåtenhet!

Som jag skrivit tidigre så saknar jag din blogg väldigt mycket och blev så glad när jag såg att du gjort ett inlägg!
Känn efter vad du verkligen vill och gå på det!Du bestämmer över din blogg! Men Sveriges höstinspiration hade mått bra att få tillbaka till!
Kram Lisa

Inte bara mamma sa...

Kulans!

Vi ses ♥

LiseLotte

Linruz sa...

Vink vink tillbaka.
Har ju träffat dig IRL och sett att du mår väl men sååå kul när du uppdaterar igen.
Tomt utan dina inlägg här i cyber och hoppas på en fortsättning.:)
här är en som längtar till torget(dvs alla fina blommor) , tända ljus och allt som hör hösten till.
Ta hand om dig Bamse kram Lina

Hem och Lycka sa...

Å vad roligt att se att du skrivit ett inlägg, hoppas innerligt på fler! Vill du prata, du vet ju att jag också fick tuffa tider på bloggen ett tag, så vet du var jag finns.

kram Mia

Mrs. b sa...

Hej hej!
Roligt att höra ifrån dig! Tycker absolut du ska köra en nystart med nya krafter!
Kramar!

Helt Enkelt sa...

välkommen tillbaka!
(för det är du väl, tillbaka? ;)

din sommar låter härlig.
kanske får jag följa dig i höst?

kram
a-m

Anonym sa...

Hej!
Men så glad jag blev när jag såg att du gjort ett inlägg...tack för detta och jag hoppas på fler inspirerande/roliga/fina/underbara inlägg.
/Ulrika

Benita sa...

Hoppas på fler nya inlägg, har saknat dig!

Helena sa...

Åh vad skönt att det är fler än jag som tittar in och ser om du har ändrat dig;-) Njut av sommaren, här och nu. Må gott!
Vänligen Helena

tjej sa...

Vad skoj och hoppas på flera inlägg från dig.

KRAM!

Olivia. ♥ sa...

Njut av de sista semesterdagarna dem får man inte slösa bort!!! Kom tillbaka snälla söta rara och bästa du... Din blogg betyder så mycket,JAG ÄLSKAR DEN!!!

KRAMISKRAMAR I MASSOR // OLIVIA ♥

Eva sa...

Kul att se ett inlägg igen från dig, hoppas att det är det första av många:)
Kramar

gella sa...

Yihooooo!!! :D Fantastiskt vacker bild by the way! :)

Lotta exgranntant på Gränsliden men snart Hägerhällsvägen sa...

Ååå.. hej! Välkommen tillbaka <3

Jag känner likadant. Man längtar lite i hemlighet eftr hösten. Dock brukar jag fråga mig själv hur jag kunde göra det när hösten kommer sedan.. Men idag tog jag på mig en halsduk trots värmen.. i väntan på bättre tider.

//Granntant gränsliden 126

Anonym sa...

Äntligen!
Du har varit så saknad.
Kram A-C

Anonym sa...

Åh vad roligt att se ett nytt inlägg! Hoppas att du fortsätter med bloggen efter semestern! Kram Linda

Anonym sa...

Mia!
Jaaaaaaaa :)
Jag har saknat din Blogg sååååå!
Allra varmaste goaste kramar till Dig!

Hej så länge :)
Nina i Stockholm

Lina sa...

En glad kram från norr!
Lina

Stjärnor & Champagne sa...

Hoho Mia...Vad kul att du är tillbaka, välkommen. Hoppas att allt är bra. Hm ja mina lavendlar blir nog bra till slut till den som köper huset:). När jag träffade dig så hade jag ju tagit död på flera nyinköpta, glömde be någon granne vattna och det är typiskt mig. Ha det så gott/ Kramkram Anne

Anonym sa...

Hej,

Vad roligt att du är tillbaka!

Kram Lotta

Grodmamman sa...

Kul att höra ifrån dig igen! Har saknat dig!:)
Kram

A House With A View sa...

Ser fram emot det. Såå bra att du VILL tillbaka! Jättekul!

Kraaaaamiz aka

Ida sa...

Yeeeeees :) längtar!

Stor Kram från mig

Anonym sa...

Har saknat dig! Kommer ihåg att du har en så fin yttedörr. Får man veta vilket fabrikat den har? MVH Therese

Rutfrida sa...

Tjohooo, va roligt att "se" dig igen! Jag längtar redan till nästa inlägg ♥/Frida

Vitt och Blått sa...

Heej! Vad roligt att höra från dig! :) Skönt att du haft en bra sommar, själv har jag min sista semesterdag imorgon, sedan är det jobbet som väntar på måndag. Men det känns roligt att träffa alla jobbarkompisar igen och vi har en mjukstart med en veckas jobb innan eleverna kommer. Ha en trevlig helg - kram E

Paula sa...

jag håller tummarna, stenhårt!
saknar dig och dina fantastiska inlägg <3

Åsa sa...

Men åh vad glad jag blir för din skull( och min )! Så roligt att du finner liiiite inspiration till att blogga. Har varit inne titt som tätt och kollat om du börjat igen, ha en fortsatt skön sommar//kram Åsa

Anonym sa...

Fortsätter också krampa tummarna för att bloggen får fortsätta leva! Ingenting är sig likt utan din fina, inspirerande, underbara blogg!
Kraaam! / Anna i Svall

September sa...

Jag klickade på länken av gammal vana... och yeees så glad jag blev när du varit här. Äntligen. Saknar dig, saknar dina fina bilder, saknar dina texter, saknar att få veta vad du planerar och funderar på JUST NU. Saknar dig som inspiration.

Kram!

Åsa sa...

vad glad jag blev när jag såg ditt inlägg..din blogg är saknad o skönt att läsa att det finns hopp :)...underbart att du har haft en underbar sommar o lycka till med allt
kram Åsa

Drömlägenheten/Caroline sa...

Kram på dig!

Carolin sa...

Yeeej!
Vink vink tillbaks.
Kul att du är på g igen!

Philmkarin sa...

Då håller jag alla tummar och tår!

Anonym sa...

Japp då var ordningen återställd igen, min vardag lite mer innehållsrik !

Kram från Carina i Älvsjö

Johanna sa...

åååh vad jag har saknat din blogg ! !!
Welcome back !!

kram !!

Anonym sa...

Vad GLAD jag blev när jag såg att du uppdaterat (med en underbar blomsterbild)! Det har varit tomt utan din blogg, trots en fantastisk sommar. Har liksom hoppats i smyg att du skulle komma tillbaka, och tittat in lite då och då!
Kram
Anna I.

Malin sa...

Vink vink tillbaka vackra Mia! Har kikat in här då och då hela semestern och äntligen – ett livstecken. :-)
Hoppas hoppas hoppas du forsätter skriva och visa bilder, tipsa mm. Din blogg är en favorit hos mej.

Kramar från Malin

Home of Nina sa...

Gud vad roligt att höra! Då lever jag på hoppet! Kram Nina

Hannah sa...

Blir så glad att höra av dig! Hoppet är det sista som överger en, så jag hoppas för fullt att vi får se dina bilder igen!! :D

Jenny sa...

Saknar verkligen din blogg. Det var den första jag gick in och kollade när sonen somnat för kvällen.
Roligt att höra att du haft en skön sommar.
Kram

Anonym sa...

Vinkar tillbaka ! :)
Saknar din blogg !
Hoppas du kommer tillbaka !

Kramar från Kicki i Åre

På vår udde! sa...

Hallojsan!

Har ju sett små skymtar av dig i kommentarsfältet i min blogg, men nu är väl i alla fal din paus över?!! Verkar vara NÅGRA som vill att du kommer tillbaka...

Btw. Jag tycker att de sista bilderna du tog på dina döttrar i jeansen från Lucky Ellen, var de bästa bilder du tagit. Jag hoppas att du, om du kommer tillbaka, tar med dig kameran och lämnar hemmet, du kan sååå mycket mer än att ta kort på vita inredningsattribut! Du är ju en fena på att fotografera!!!

Kram Helena

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blev av ett livstecken! Jag har följt din blogg dagligen rätt länge, och när du inte bloggar så blir min dag lite tråkigare. Det liksom saknas något. Hoppas att du kommer igen till hösten.

Kram Jenny i Ekängen

Anonym sa...

kom igen nu. nu får du börja blogga igen mia!

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir att du skrivit, hoppas att du fortsätter................

Anonym sa...

Du är tillbaka! Yes! Välkommen! Jag har saknat dina tips o inlägg! /Jenny, som följt dig ett braaa tag