måndag 30 augusti 2010

ORKIDÈE FYND




Kikade in på det stora varuhuset som hastigast i dag, se oj vilket fint erbjudande det var på fin fina orkidéer med både en två eller tre stängler. Ynka 49 riksdaler, så två fick följa med mig hem! Tyvärr hände det en olycka på vägen hem så blommorna blev utan kruka eller tja krukan blev utan blommor, vilket som! Men för det priset kan blomstänglerna ju få vara fina snittblommor ett tag:)



Skynda fynda ni med stora varuhus nära, för att se erbjudandet öppna katalogens första sida;)



7 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Jättevackra orkidéer! Jag håller med om att de passar ypperligt som fina snittblommor. Jättekul att du är tillbaka. Jag blir så inspirerad av dina bilder. Kram Elin

Weronica - En mammas dag sa...

Uppps, så det kan gå... Jag var på IKEA i fredags, men såg inte erbjudandet förrän vi kom ut. Fint även som snittblomma - ja. Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Åhh jag älskar att du är tillbaka med dina fina bilder:)

Kram på dig//N

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Såg det i katalogen. Har köpt två där innan o de lever fortfarande. Blommar hela tiden gör det oxå... Så superfynd är det verkligen!

Puss!

kardemumma sa...

Är det underbart när man får tag i så billiga blommor! Min orkidé från Ikea har blommat hur länge som helst!!
Vacker färg må jag säga!
Kram Carina

STYLIZIMO sa...

Takker for kommentar paa min blogg slik at jeg fant bloggen din! Her var det mye fint! Herlige bilder du tar.

klem Nina

tjej sa...

Fint även som snittblomma!Ska till ikea idag, få se om det blir en eller två som får följa med mig hem.Har en sedan innan på köksbordet och den har håller sig jätte fin länge nu.

Ha en mysig dag!