lördag 21 augusti 2010

EN ALLDELES SPECIELL DAG






I sannerligen var min gårdag väldigt speciell och jag somnade helt utmattad på kvällen kan jag lova! Jag fick vara med om en helt fantastisk unik upplevelse i min mening!


I går fick jag vara med när min bästa vän födde sina två små tvillingflickor - nu mina guddöttrar! Supersöta och pyttesmå kom de till världen alldeles alldeles för tidigt, bara 1,4 kg tunga styck. Fadern i frågan hann inte hit från Gotland (där dom egentligen bor) utan jag fick agera stand in. Vilken dag, vilken upplevelse och tur i oturen att jag fanns här för J så hon slapp vara helt själv!:))

Jag är fortfarande helt hög på alla känslor och så innerligt glad att allt gick så bra trots allt!




Hoppas ni har en fin helg mina bloggisar!




KRAM





18 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tur att du fanns till hands! Kan tänka mig att det var en häftig upplevelse!:)
Kram

Hemma hos Katta sa...

Å så underbart, tvillingar dessutom! =)

Kan tänka mig att det kommer kännas väldigt speciellt för dig att se tjejerna växa upp i famtiden när du varit med från allra första början! Vilken TUR att du fanns till hands och kunde vara med och peppa/stötta din vän när pappan var på annat håll!

Ha en fortsatt bra helg! Kraam /K

Jenny sa...

Hej Mia!
Töserna kommer få världens bästa gudmor:)


Kraam Jenny

Anna sa...

Åh vad häftigt! Måste varit en underbar upplevelse. Har själv haft två underbara förlossningar och skulle gärna vara med på fler, även om det inte var mina egna. =)
Kram

Jenny sa...

Grattis gudmor!!! <3
Åhh,vad glad jag är att du börjat blogga igen!!
STOOR kram

Annelie sa...

Men gud så fantastiskt!
Vilken upplevelse!

gella sa...

Så fantastiskt!! Nytt liv -finns inge mer fascinerande enligt min mening. :D

Postadress Torslanda sa...

Vilken upplevelse - Grattis till gudmorskapet. Skönt för mamman att ha dig nära i ett sådant läge.

sandra sa...

Åh vad roligt, grattis till din vän!

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Låter helt underbart! Grattis gudmor!
Jag skulle fått varit med när min syster skulle föda. Men tyvärr blev det kjesarsnitt för hon låg i säte. Jag hoppas dock få vara med om det en annan gång...

Kraaaaaaaaaaaaam!

Weronica - En mammas dag sa...

Oj, vilken upplevelse! Grattis till din vän!

Annika sa...

Vilken upplevelse! Och de fina små - hoppas att de växer på sig snabbt. Grattis till gudmor och de nyblivna föräldrarna! Kram!

Barn & Inredning sa...

Oj vilken upplevelse....vilken lycka!
Det måste ju vara enormt omtumlande.
Jag har alltid velat vara med om det,det är ju sin sak att föda själv...men stå på andra sidan skulle vara en riktig upplevelse.
Min vän fick också allt för tidigt han vägde bara 500g som ett smörpaket ungefär...han är 7år idag...tänk vad världen har utvecklats.
Hoppas din tappra vän mår bra och de små sockerbitarna med.

Vila nu,
må så gott
Kram Malin

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

ohh vad underbart att få vara med. En av mina bästa vänner e barnmorska och var givetvis med under min förlossning tillsammans med min sambo.

Helt underbart att hon var med, vi pratar fortfarande om upplevelsen vi delade

Kram o trevlig söndag
Madde

små smulor sa...

Wow,vilken upplevelse,sånna växer inte på träd!
Då får man passa på att säga grattis med:o)

Allt gott till dig och dina gudbarn!

Linruz sa...

Ojoj vilken upplevelse!
Förstår att det måste varit magiskt.
Hoppas att både mamma och töser mår bra nu.
Grattis till dig gudmor!
kram Lina

CAISA K. sa...

åhh grattis.
vilken spännande upplevelse, verkligen.
all lycka.

fin vecka.
kram.

P e r l a n sa...

Wow, jag ryser.. vilken härlig känsla att få möjligheten att ställa upp för sin bästa vän på det sättet!
Grattis till din två gudbarn :)
kram ♥